تلفن Elite 1 لیگو معرفی شد: بدنه فلزی، پردازنده ۸ هسته‌ای، نمایشگر ۵ اینچی FullHD

دوشنبه ۲ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۷:۱۵
مطالعه 4 دقیقه
لیگو روز چهارشبه ۲۱ مرداد طی مراسمی در مالزی از گوشی‌های جدید خود از سری Elite‌ رونمایی کرد. Elite 1، Elite 4 و Elite 5 گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت هستند که در این مراسم معرفی شدند. قوی‌ترین آن‌ها که به‌نوعی پرچمدار محصولات لیگو به‌شمار می‌رود، Elite 1 است.
تبلیغات

الیت ۱ به نمایشگر ۵ اینچی LTPS LCD‌ ساخت ژاپن دیسپلی (JDI)‌ با رزولوشن FullHD و تراکم پیکسلی ۴۴۱ پیکسل بر اینچ مجهز شده است. به دلیل استفاده از تکنولوژی LTPS، پنل Elite 1 از ۳۰ درصد روشنایی بیشتر و ۲۰ درصد مصرف انرژی کمتر نسبت به نمایشگرهای LCD معمولی برخوردار است. نمایشگر این گوشی با زاویه دید بالا، حاشیه کم ۱.۸ میلی‌متر، کنتراست تصویر ۱۰۰۰ به ۱ و ۹۰ درصد اشباع نمایش رنگ، قادر است تصاویری درخشان با رنگ‌های نسبتا واقعی را در جلوی چشمان کاربران به‌نمایش بگذارد. لیگو برای محافظت از این نمایشگر از شیشه‌های ضد خش گوریلاگلس ۳ در Elite 1 استفاده کرده است.

elite1 1

فریم فلزی این گوشی ۱۳۶ گرمی از آلیاژ استیل با مقاومت بالا ساخته شده است که لبه‌های آن تراش خورده است. در بدنه این گوشی از آلیاژ آلومینیوم-منیزیوم با روش قالب‌گیری تزریقی نانو استفاده شده تا مقاومت گوشی در برابر فشار، ضربه و خمش افزایش یابد.

elite1 2

پردازنده ۸ هسته‌ای ۶۴ بیتی& پردازنده گرافیکی سه هسته‌ای Mali T720، رم ۳ گیگابایتی و حافظه داخلی ۳۲ گیگابایت‌، شیار کارت حافظه microSD، به‌راحتی سنگین‌ترین برنامه‌ها و بازی‌های اندروید را اجرا می‌کند و حس لذت‌بخشی از کار با رابط کاربری اختصاصی گوشی و سیستم‌عامل اندروید به کاربر هدیه می‌کند.

elite1 3

Elite 1 از سنسور اثر انگشت ۳۶۰ درجه جاسازی شده در کلید Home بهره می‌برد. این سنسور اثر انگشت توسط شیشه سافایر ( یاقوت کبود) محافظت می‌شود و تنها در ۰.۵ ثانیه قادر به تشخیص کاربر گوشی است. رزولوشن ۵۰۸ پیکسل در اینچ، نرخ خطای ۱ به ۵۰۰۰۰، تکنولوژی انحصاری امنیتی و کدگذاری LES‌ داده‌ها از دیگر خصوصیات این سنسور است.

elite1 4

دوربین اصلی Elite 1 به سنسور ۱۶ مگاپیکسلی ساخت سونی با دیافراگم f/2.0 مجهز شده است. در کنار دوربین فلش دوگانه 500 میلی‌آمپری قرار دارد تا در مواقع ضروری تامین کننده روشنایی مورد نیاز برای دوربین باشد. لیگو برای دوربین سلفی نیز از سنسور ۱۳ مگاپیکسل ساخت سونی با دیافراگم f/2.4، زاویه دید گسترده ۷۷ درجه، فوکوس اتوماتیک، فلاش LED، قابلیت HDR و بسیاری از امکانات متعدد نرم‌افزاری در نظر گرفته است.

elite1 5

لیگو حتی برای اسپیکر Elite 1 نیز به‌سراغ ساختار متفاوتی نسبت به اسپیکر‌های رایج رفته است تا صدای شفاف، بلند و دقیقی را در اختیار کاربران قرار دهد. استفاده از میکروفن دوگانه برای حذف نویز به‌صورت فیزیکی و نرم‌افزاری در کنار تکنولوژی تقویت صدای کاربر و تکنولوژی حذف عمیق نویز، کیفیت مکالمه شما را در محیط‌های شلوغ به‌شدت بهبود می‌بخشد.

elite1 6

کلید سخت‌افزاری دایره‌مانند خاص الیت ۱ با نام کلید هوشمند می‌تواند علاوه بر استفاده به‌عنوان شاتر عکاسی، برای شروع مکالمه، پخش موزیک و تعریف شورت‌کات‌ها یا دستورات خاصی به‌کار رود.

elite1 7

Elite 1 به تکنولوژی‌های ارتباطی نسل چهارم (4G) مجهز است و به کمک باتری ۲۴۰۰ میلی‌آمپر ساعتی خود، اندروید ۵.۱ عمر باتری مناسبی از خود نشان می‌دهد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات