ایسوس نسخه ۲۵۶ گیگابایتی زنفون 2 دیلاکس را در برزیل معرفی کرد

یک‌شنبه ۱ شهریور ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۹
مطالعه 2 دقیقه
ایسوس نسخه‌ای از زنفون ۲ با نام Deluxe Special Edition را در برزیل رسما معرفی کرد. ویژگی که باعث خاص شدن این گوشی می‌شود بهره‌گیری آن از ۲۵۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

ایسوس به تازگی زنفون ۲ دیلاکس را معرفی کرده بود که قاب پشتی زیبا آن را از زنفون ۲ متمایز می‌کرد. حالا این شرکت در تصمیمی نادر، نسخه‌ی Special Edition این گوشی را در برزیل معرفی کرده است که دارای حافظه‌ی داخلی ۲۵۶ گیگابایت است.

از مشخصات این گوشی می‌توان به صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۹۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسلی با پوشش گوریلا گلس ۳، پردازنده‌ی هشت هسته‌ای اینتل اتم Z3580 با فرکانس هسته‌ی ۲.۵ گیگاهرتز، پردازنده گرافیکی PowerVR G6430 و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. اگر حافظه‌ی ۲۵۶ گیگابایتی این گوشی کافی نباشد می‌توان آن را با حافظه میکرو ‌اس‌دی تا ۱۲۸ گیگابایت دیگر نیز افزایش داد.

Asus introduces the ZenFone 2 Deluxe Special Edition wit 002 1600x1200

دوربین اصلی زنفون ۲ دیلاکس ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی آن ۵ مگاپیکسلی است. به علاوه این گوشی به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی مجهز شده و از اندروید ۵.۰ با رابط کاربری Zen UI بهره برده و به همراه نسخه‌ی خاصی از آسفالت ۸ و در دو قاب پشتی متفاوت عرضه خواهد شد. همچنین این گوشی از دو سیم کارت فعال به صورت همزمان و شارژ سریع نیز پشتیبانی می‌کند.

ZenFone 2 Deluxe Special Edition از ماه آینده در برزیل آماده‌ی خرید خواهد بود اما قیمت آن در حال حاضر مشخص نیست.

نظر شما چیست؟ آیا وجود ۲۵۶ گیگابایت حافظه داخلی بر روی گوشی هوشمند را کاربردی می‌دانید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات