گلکسی نوت 5 اکتیو مجهز به باتری 4100 میلی آمپر ساعتی هفدهم آبان معرفی می‌شود

پنج‌شنبه ۲۹ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۰:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
در حالی که برخی از کاربران و کارشناسان انتظار نداشتند گلکسی نوت 5   به یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی مجهز شود، حالا شایعاتی منتشر شده که قرار است نسخه‌ای از این فبلت به نام گلکسی نوت 5 اکتیو ماه نوامبر (آبان ماه) وارد بازار می‌شود. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 برخلاف تصور خیلی‌ها شایعات قبلی به حقیقت نپیوست و گلکسی نوت 5 با یک باتری 3000 میلی آمپر ساعتی معرفی شد. حالا قرار است گلکسی نوت 5 اکتیو شارژدهی بیشتری داشته باشد و از نظر نمایشگر و میزان مصرف تراشه بهینه‌سازی‌هایی روی آن صورت خواهد گرفت.

خوشبختانه به نظر می‌رسد شایعات جدید به واقعیت نزدیک هستند و اطلاعاتی منتشر شده که آبان ماه مدل گلکسی نوت 5 اکتیو توسط اپراتور AT&T آمریکا همراه با باتری 4100 میلی آمپر ساعتی به فروش خواهد رسید. افشاکننده این اطلاعات اعلام کرده فبلت جدید سامسونگ دارای گواهینامه‌ی ضد آب IP68 است و در تاریخ 8 نوامبر (17 آبان ماه) وارد بازار می‌شود. ظاهرا سامسونگ برای فصل تعطیلات برنامه‌ریزی کرده است.

دلیل اصلی که باعث می‌شود ما به این اطلاعات تایید نشده اعتماد داشته باشیم این است که پیشتر سامسونگ چنین کاری را در مورد گلکسی اس 6 اکتیو تکرار کرده بود و این دستگاه را با یک باتری بزرگتر نسبت به نسخه‌ی اصلی گلکسی اس 6 معرفی کرد. این گوشی توانسته است رکوردهای خوبی را در تست‌های مربوط به باتری از آن خود کند. به نظر می‌رسد این موضوع برای گلکسی نوت 5 نیز صادق بوده و نسخه‌ی اکتیو از میزان شارژدهی به مراتب بهتری برخوردار است. البته در گلکسی اس 6 اکتیو به جای طراحی زیبای شیشه‌ای بیشتر روی مقاومت در مقابل تست پرتاب، بدنه‌ی ضد آب و استحکام بیشتر تمرکز شده بود. سامسونگ در مورد گلکسی اس 6 اکتیو، یک باتری بزرگتر را در همان بدنه‌ی باریک جا داده بود و امیدواریم این اتفاق برای گلکسی نوت 5 اکتیو نیز تکرار شود.

البته باید منتظر باشیم ببینیم آیا این شایعات به واقعیت تبدیل میشود یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات