انتشار تصویری از آیفون 6S در رنگ صورتی یا رزگلد

چهارشنبه ۲۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین با نام Daliulian.net تصویری از آیفون‌های جدید در رنگ صورتی یا رزگلد منتشر شده که احتمال می‌رود شرکت اپل در کنار رنگ‌هایی همچون سفید/سیلور و طلایی، رز گلد را نیز عرضه کند.
تبلیغات

شرکت اپل تا به حال گوشی‌های آیفون خود را در رنگ‌های سفید/سیلور، مشکی/خاکستری و سفید/طلایی عرضه کرده است؛ اما به تازگی در یکی از شبکه‌های اجتماعی چین تصویری (تصویر زیر) از آیفون 6S منتشر شده که اگر حقیقت داشته باشد، شرکت اپل رنگ صورتی یا رزگلد را نیز به مجموع رنگ‌ گوشی‌های آیفون اضافه خواهد کرد. 

1413662

تا به حال شایعات متعددی از آیفون‌های جدید منتشر شده که بر اساس این شایعات احتمال می‌رود گوشی‌های آیفون 6S و آیفون 6S پلاس به قابلیت‌های فورس تاچ، بورد جدید، دوربین بهبود یافته و بدنه‌ای مقاوم مجهز شده باشند. علاوه بر این شایعاتی منتشر شده که احتمالا اپل آیفون 6C را نیز معرفی کند که این گوشی، نسخه‌ای از آیفون 6 با قاب‌های رنگی و پلاستیکی خواهد بود.

هنوز صحت تصویر فوق مشخص نشده و ممکن است این تصویر تنها مهارت یک فرد متخصص فتوشاپ باشد! در هر صورت اپل همانند روال گذشته نسخه‌ی جدید سیستم‌عامل موبایل و آیفون‌های جدید خود را در ۹ سپتامبر (۱۸ شهریور) معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات