سامسونگ قصد معرفی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند با نام Galaxy O را دارد

دوشنبه ۲۶ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۰
مطالعه 2 دقیقه
با توجه به شایعات جدید منتشر شده به نظر می‌رسد سامسونگ در حال کار بر روی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند خود با نام Galaxy O است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

در چند سال گذشته مدیران ارشد سامسونگ به این نکته اشاره داشتند که این شرکت درصدد محدود کردن مدل‌های معرفی شده خود در طول سال است. در حال حاضر با تنوع بیش از حدی که در تعداد نسخه‌‌ی گوشی‌های سامسونگ وجود دارد، خریداران احتمالی در پیدا کردن گوشی هوشمند مورد نیاز خود از بین آن‌ها دچار سردرگمی خواهند شد. اما به نظر می‌رسد این شرکت به این زودی‌ها قصد تغییر رویه‌ی خود را ندارد و می‌خواهد خانواده‌ی گوشی‌های خود را گسترش بدهد.

بنابر گفته‌ی مقامی آگاه در سامسونگ این شرکت خود را برای معرفی سری جدیدی از گوشی‌های هوشمند آماده می‌کند. در حال حاضر اطلاعات دقیقی از این سری گوشی‌های سامسونگ در دست نیست و فقط می‌دانیم که این شرکت در حال کار بر روی دو گوشی از این خانواده است. این دو گوشی در حال حاضر با نام‌های SM-G550 و SM-G600 شناخته می‌شوند و انتظار می‌رود با نام‌های گلکسی O5 و گلکسی O7 عرضه شوند.

در حال حاضر هیچ اطلاعاتی در مورد مشخصات و ویژگی‌هایی دو گوشی در دست نیست؛ اما اگر سامسونگ روند نام‌گذاری سری‌های قبلی خود را در این سری نیز رعایت کند، می‌توان انتظار داشت که گلکسی O5 صفحه نمایشی ۵ اینچی داشته و گلکسی O7 فبلتی ۵.۵ اینچی باشد.

اگر این شایعه صحت داشته باشد باید منتظر ماند و دید که سامسونگ با عرضه‌ی این دو گوشی چه بازاری را هدف قرار می‌دهد؛ چرا که در حال حاضر نیز این شرکت در ۵ سری مختلف گوشی‌های جدید معرفی می‌کند و اضافه شدن سری جدید به این خانواده می‌تواند معنای خاصی برای سامسونگ داشته باشد.

نظر شما چیست؟ آیا تنوع گوشی‌های سامسونگ باعث سردرگمی خریداران می‌شود؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات