گلکسی نوت 5 فاقد فرستنده مادون قرمز است

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۸:۲۳
مطالعه 1 دقیقه
شب گذشته سامسونگ نسل جدید فبلت خود را به همراه گلکسی اس 6 اج پلاس معرفی کرد. در مقایسه با نسل گذشته گلکسی نوت 5 تغییرات زیادی به خود دیده؛ اما یکی از مواردی که گلکسی نوت 5 در مقایسه با نسل‌های گذشته فاقد آن خواهد بود، فرستنده‌ی مادون قرمز است.
تبلیغات

سامسونگ دیشب گلکسی نوت 5 را به همراه گلکسی اس 6 اج پلاس معرفی کرد. یکی از تغییرات نه چندان چشم گیر گلکسی نوت 5 حذف شدن فرستنده‌ی مادون قرمز از این گوشی هوشمند است. وجود این فرستنده در نسل‌های قبل این گوشی کاربران را در منزل یا محل کار از بکار بردن انواع ریموت‌ها برای تلویزیون، ست‌تاپ باکس، سیستم تهویه و بسیار دیگری از موارد بی نیاز کرده بود؛ حال آنکه چنین امکانی در گلکسی نوت ۵ وجود ندارد.

با توجه به اینکه کاربران اغلب گوشی هوشمند را از خود دور نمی‌کنند، از این‌رو استفاده از فرستنده‌ی مادون قرمز به جای انواع ریموت‌های موجود بسیار آسان‌تر بود. اما گویا سامسونگ به این نتیجه رسیده که کاربران چندان استفاده‌ای از این سنسور نمی کنند و نهایتا این قابلیت را از گوشی هوشمند خود حذف کرده است.

کره‌ای‌ها برای حفظ جایگاه خود و بازگشت به دوران اوج، تغییرات گسترده‌ای را روی محصولات خود ایجاد کرده‌اند که از جمله‌ی آن می‌توان به استفاه از ترکیب فلز و شیشه در نسل جدید پرچمداران سامسونگ اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات