کی‌برد کاور ۸۰ دلاری کمکی به سریع‌تر تایپ کردن با گلکسی نوت 5 نمی‌کند

جمعه ۲۳ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۳:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ شب گذشته دو فبلت رده بالا با نام‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ اج پلاس را رونمایی کرد. یکی از لوازم جانبی جالبی که برای این محصولات معرفی شد، صفحه کلید فیزیکی به نام کی‌برد کاور است که به نظر می‌رسد چندان کاربردی نیست. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

هنوز برخی باور دارند که صفحه کلیدهای فیزیکی (QWERTY) تجربه‌ی بهتری را در مقایسه با صفحه‌کلیدهای لمسی ارائه می‌کنند. یکی از دلایل محبوبیت گوشی‌های کلاسیکِ بلک‌بری نیز همین موضوع است. شاید سامسونگ نیز بر پایه‌ی همین تفکر، یک صفحه‌کلید فیزیکی به نام کی‌برد کاور را برای فبلت‌های گلکسی نوت ۵ و گلکسی اس ۶ ادج پلاس معرفی کرد.

این صفحه کلید بر روی قسمت پایین نمایشگر لمسی قرار می‌گیرد تا با فشار دادن کلیدهای فیزیکی، سرعت و دقت تایپ‌ کردن‌ کاربر افزایش یابد. اما این صفحه کلید چقدر در این زمینه موفق عمل می کند؟

افرادی که شانس کار کردن با این صفحه کلید را داشته‌اند همچون ما که فقط تصاویر مربوط به آن را دیده‌ایم، معتقدند که این صفحه کلید پیش از هر چیز، زشت است! همچنین در زمینه‌ی تجربه‌ی کار کردن با آن نیز اکثر خبرنگاران هم نظر هستند که تایپ کردن با این صفحه‌کلید فیزیکی چندان خوب نیست و برخی آن را بسیار بد توصیف کرده‌اند و گفته‌اند حتی نام سایت خود را نیز نتوانسته‌اند بصورت صحیح با آن تایپ کنند.

کی‌برد کاور روی صفحه نمایش لمسی قرار می‌گیرد و کاربر به جای لمس صفحه روی کلیدهای پلاستیکی تعبیه شده به جای هر کلید، فشار می‌آورد. افرادی که تجربه‌ی کار با این کاور را داشته‌اند می گویند تایپ کردن با صفحه‌کلید فیزیکی بلک‌بری بسیار بهتر از تجربه‌ی تایپ کردن با کی‌برد کاور است. 

همچنین باید در نظر داشته باشید که در زمان استفاده از کی‌برد کاور، تقریبا یک‌سوم از صفحه‌نمایش جذاب ۵.۷ اینچی گلکسی نوت ۵ یا گلکسی اس ۶ اج پلاس پوشیده می‌شود که احتمالا خود باعث می‌شود تا کمتر کاربران نسبت به خرید این صفحه‌کلید فیزیکیِ ۸۰ دلاری اقدام کنند.

منبع Mashable

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات