قیمت گوشی گلکسی اس 6 اج+ دو روز پیش از معرفی فاش شد (بروز شد)

سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۳۹
مطالعه 2 دقیقه
تنها دو روز تا روز معرفی رسمی گلکسی اس 6 اج+ و گلکسی نوت 5 سامسونگ زمان باقی مانده است. در روزهای گذشته شاهد فاش شدن عکس‌ها و اطلاعات مختلفی در مورد هر دو گوشی بوده‌ایم و تنها نکته‌ی مبهم قیمت گوشی اس 6 اج+ بود که به نظر می‌رسد اطلاعات جدید فاش شده آن را نیز برطرف می‌کنند.
تبلیغات

با فاش شدن تمامی مشخصات و عکس‌های دو فبلت جدید سامسونگ با نام‌های گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج+، به نظر می‌رسد شرایط برای معرفی این دو گوشی محیا هستند. تنها مواردی که اطلاعاتی در مورد آن‌ها در دست نبود مربوط به قیمت و زمان عرضه‌ی نسخه‌ی بزرگ‌تر گلکسی اس 6 اج می‌شد. امروز سایت خرید و فروش آنلاین در رومانی با قرار دادن این گوشی روی سایت خود مشخصات کامل آن را در کنار قیمت این گوشی فاش کرد.

Galaxy S6 Edge price specs leak

فبلت اس 6 اج+ سامسونگ ارزان نخواهد بود و نسخه‌ی ۳۲ گیگابایتی آن ۱۰۱۲ دلار و نسخه‌ی ۶۴ گیگابایتی ۱۱۱۲ دلار قیمت خواهند داشت. در مورد مشخصات این گوشی نیز می‌توان به صفحه‌نمایش ۵.۶۷ اینچی از نوع سوپر امولد با رزولوشن QHD با پوشش گوریلا گلس ۴، پردازنده‌ی ۸ هسته‌ای و ۶۴ بیت اگزینوس ۷۴۲۰، پردازنده گرافیکی Mali-T760MP8 و ۴ گیگابایت رم اشاره کرد. دوربین اصلی این گوشی همانند برادر کوچک‌تر خود ۱۶ مگاپیکسل بوده و دوربین سلفی آن حسگر ۵ مگاپیکسلی خواهد داشت. شاید تنها نکته‌ی نسبتا ضعیف در مشخصات اس 6 اج+ باتری کوچک ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی آن باشد.

نظر شما چیست؟ آیا قیمت تعیین شده برای گلکسی اس 6 اج+ را مناسب می‌دانید؟

به‌روزرسانی:

samsung galaxy s6 edge plus leak 2015 08 11 01

سایت سامسونگ فرانسه امروز به تصادف زمان دقیق عرضه‌ی گلکسی اس ۶ اج+ را فاش کرد. در صفحه‌ی پیش‌سفارش این سایت گوشی اس ۶ اج+ را می‌بینیم که بین تاریخ‌های ۲۱ اوت تا ۳ سپتامبر ( ۳۰ مرداد ماه تا ۱۲ شهریور) برای پیش‌سفارش در دسترس خواهد بود. با توجه به اتمام پیش‌سفارش در ۱۲ شهریور می‌توان انتظار داشت این گوشی در ۱۳ شهریور ماه وارد بازارهای جهانی شود.

سامسونگ به سرعت این صفحه را از وب‌سایت فرانسوی خود برداشته است که نشان می‌دهد این قسمت حاوی اطلاعاتی مرتبط با اس اج+ بوده است. بنابراین انتظار می‌رود اس ۶ اج+ پس از معرفی رسمی در ۲۲ مرداد ماه، روز ۱۳ شهریور به صورت رسمی عرضه شود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات