اخذ تاییدیه گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ در مالزی

سه‌شنبه ۲۰ مرداد ۱۳۹۴ - ۱۱:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
ماه گذشته تصویری منتشر شده بود که نشان می‌داد گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ در کشور سنگاپور تایید شده است و امروز تصویر دیگری فاش شده که مشخص می‌کند این گوشی توانسته تاییدیه SIRIM مالزی را نیز اخذ کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

 امروز تصویری منتشر شده که نشان می‌دهد موسسه تحقیقات صنعتی و استاندارد مالزی موسوم به SIRIM گوشی گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ را تایید کرده است. این موسسه پیش‌تر نیز گلکسی نوت 5 این غول کره‌ای را تایید کرده بود. قرار است هر دو مدل به صورت همزمان پنجشنبه هفته‌‌ی جاری (22 مرداد) در شهر نیویورک آمریکا رونمایی شوند.

گلکسی اس 6 اج پلاس از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند ولی همچنان درباره‌ی اینکه آیا شیار سیم کارت دوم برای کارت‌ حافظه‌ی میکرو SD نیز استفاده می‌شود یا نه، گمانه‌زنی‌های زیادی وجود دارد. بسیاری از تولیدکنندگان چینی برای پشتیبانی از سیم کارت دوم و کارت حافظه خارجی از همین روش استفاده می‌کنند. شیار کمبو هیبریدی یکی از روش‌هایی است که می‌توان برای به کار گرفتن کارت میکرو اس‌دی از آن کمک گرفت. اگر این موضوع صحت داشته باشد، باعث می‌شود نظر خریداران نسبت به گلکسی اس 6 اج پلاس سامسونگ تغییر کرده و این مدل از فروش خوبی برخوردار شود.

البته هنوز سوالات بی جواب زیادی وجود دارد که پاسخ آنها دو روز دیگر مشخص خواهد شد. گفته می‌شود عرضه گلکسی نوت 5 و گلکسی اس 6 اج پلاس از 21 آگوست (30 مرداد) آغاز خواهد شد که باید منتظر اعلام برچسب قیمتی آنها در روز 22 مرداد باشیم.

تا آن زمان اگر اخبار یا شایعات جدیدی اعلام شود، آنها را برای شما منتشر خواهیم کرد. همچنین به یاد داشته باشید که با شروع مراسم سامسونگ می‌توانید با پوشش زنده‌ی آن در زومیت همراه باشید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات