تصاویر جدید گلکسی نوت 5 عدم امکان تعویض باتری و نبود اسلات میکرو SD‌ را تایید می‌کند

چهارشنبه ۱۴ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۸:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ در گلکسی اس ۶ دو ویژگی اصلی گوشی‌های هوشمندش را کنار گذاشت: باتری قابل تعویض و کارت حافظه‌ی میکرو SD. حال انتشار تصاویر جدیدی از گلکسی نوت ۵ نشان از این دارد که این گوشی‌هوشمند نیز از گلکسی اس ۶ پیروی خواهد کرد.
تبلیغات

تصاویر جدید منتشر شده منتسب به گلکسی نوت ۵ علاوه بر اینکه ظاهر این گوشی هوشمند را به روشنی نشان می‌دهند، حقایقی را نیز در مورد آن در اختیار کاربران قرار می‌دهند. گلکسی نوت ۵ نیز همچون آخرین نسل از پرچمداران سری گلکسی اس از ترکیب شیشه و فلز در ظاهر برخوردار است. در واقع گلکسی نوت ۵ را می‌توان نسخه‌ی بزرگ‌تری خواند که وجود فلز و شیشه در آن نشان از نسل جدید گوشی‌های هوشمند سامسونگ دارد. همچنان می‌توان قلم S Pen را در گوشه‌ی سمت راست پایین این گوشی هوشمند مشاهده کرد. انحنای قسمت پشتی گوشی نیز در مقایسه با گلکسی اس ۶ کمی بیشتر به نظر می‌رسد.

گلکسی نوت 5

همانطور که اشاره کردیم این گوشی هوشمند نیز به تبعیت از سیاست‌های جدید طراحی سامسونگ همچون گلکسی اس ۶ فاقد امکان تعویض باتری است. ضمنا باید به عدم پشتیبانی از اسلات میکرو SD نیز اشاره کرد. براساس اطلاعات ارائه شده که توسط منابع به اشتراک گذارنده‌ی تصاویر ارائه شده، گلکسی نوت ۵ از وجود یک باتری ۳٫۰۰۰ میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد.

باید منتظر ماند و دید که سامسونگ روز پنجشنبه‌ی هفته‌ی آینده فبلت جدید خود را با چه ویژگی‌ها و امکاناتی معرفی خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات