گوشی Meizu M2 معرفی شد؛ امکاناتی فراتر از یک گوشی 96 دلاری

پنج‌شنبه ۸ مرداد ۱۳۹۴ - ۰۷:۳۱
مطالعه 3 دقیقه
مدتی است کمپانی‌های مختلف به ویژه تولیدکنندگان چینی بر سر تولید گوشی‌های ارزان‌قیمت با مشخصات فنی قابل قبول با یکدگیر رقابت می‌کنند. دیروز کمپانی میزو از گوشی M2 با قیمت 96 دلار رونمایی کرد که به نظر می‌رسد ارزش این محصول فراتر از این باشد. همراه زومیت باشید.
تبلیغات

 میزو که با تولید گوشی‌های قدرتمند و جذاب خیلی زود در صنعت موبایل نامی برای خود دست و پا کرد و توانست به بازارهای اروپا نیز وارد شود، سعی کرده یک بار دیگر با معرفی محصولی جدید کاربران را شگفت‌زده کند. اگرچه امکان دارد به جز بازارهای آسیایی که با گوشی‌های ارزان‌قیمت آشنایی دارند در دیگر کشورها کمی درباره‌ی خرید گوشی ام 2 میزو تردید وجود داشته باشد ولی می‌دانیم که گوشی‌های ارزان‌قیمت زیادی چون ردمی 2 شیائومی یا K3 لنوو همانند گوشی میزو ام 2 حرف‌های زیادی برای گفتن دارند.

Meizu M2 2

اما میزو سعی کرده در گوشی ام 2 سنگ تمام بگذارد و تا جایی که توانسته از بهترین مشخصات فنی در کنار جدیدترین نسخه‌ی سیستم عامل اندروید و و رابط کاربری Flayme این شرکت بهره گرفته است. گوشی ام 2 میزو به یک نمایشگر 5 اینچی LCD با رزولوشن HD و تراکم 294 پیکل بر اینچ، پردازنده‌ی 4 هسته‌ای MT6735 مدیاتک با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز و هسته‌های پردازشی Cortex A53، پردازنده‌ی گرافیکی Mali T720، رم 2 گیگابایتی LPDDR3، حافظه‌ی داخلی 16 گیگابایت با امکان افزایش تا 128 گیگابایت، سنسور دوربین 13 مگاپیکسلی با گشودگی دیافراگم f/2.0، دوربین سلفی 5 مگاپیکسل، باتری 2450 میلی آمپر ساعت، سیستم عامل اندروید 5.1 و رابط کاربری Flayme 4.5 مجهز شده است.

m21

وقتی این گوشی را با فبلت محبوب میزو ام 2 نوت مقایسه می‌کنیم می‌بینیم که گوشی ام 2 واقعا جذاب است ولی نسبت به نسخه‌ی نوت قدرت کمتری دارد. یکی از دغدغه‌های کاربران در بین گوشی‌های ارزان‌قیمت به دوربین آن مربوط می‌شود که میزو سعی کرده تا حد امکان این موضوع را جدی بگیرد و از همان سنسور دوربین‌های مشابه میزو ام 2 نوت استفاده کرده و کیفیت عکس‌ها نیز به همان اندازه خوب هستند.

ابعاد این گوشی کمی بزرگتر از آیفون 6 است و نسخه‌ی دو سیم کارته‌ی آن در رنگ‌های سفید، خاکستری، آبی و صورتی با قیمت 96 دلار در چین به فروش خواهد رسید. میزو ام 2 از دو سیم کارت پشتیبانی می‌کند که درگاه سیم کارت نانو با با شیار کارت حافظه خارجی یکسان است.

به نظر شما این گوشی می‌تواند فروش خوبی داشته باشد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات