اپل به کاربرانی که موفق به پیش‌خرید آیفون 10 نشده‌اند ایمیل زد

یک‌شنبه ۷ آبان ۱۳۹۶ - ۰۹:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
عصر دیروز اپل برای افرادی که در پیش‌خرید آیفون 10 با مشکل روبه‌رو شدند، ایمیلی ارسال کرد.
تبلیغات

در‌حالی‌که بسیاری از مشتریان از طریق برنامه‌ی ارتقاء آیفون برای پیش‌خرید آیفون 10 اقدام کرده بودند، تعدادی از آن‌ها با مشکل روبه‌رو شدند. از همین رو، عصر امروز اپل برای این افراد ایمیلی ارسال کرده است.

در این ایمیل از مشتریان خواسته شده است درخواست جدیدی در برنامه‌ی ارتقاء آیفون ثبت کنند با ایمیل ارسال‌شده، شماره سفارش خود را در قالب پاسخ برگردانند. هنوز مشخص نیست چرا اپل شماره سفارش را درخواست کرده است؛ اما ممکن است این خواسته برای این بوده که کوپرتینونشین‌ها قصد دارند این سفارش‌ها را سریع‌تر تحویل دهند.

پیش‌خرید آیفون ۱۰

در این ایمیل گفته شده است که اپل در حال آماده‌سازی و عرضه‌ی آیفون 10 در سریع‌ترین زمان ممکن است؛ اما لزوما به ثبت حتمی درخواست ارتقاء یا عرضه‌ی سریع اشاره نکرده است. می‌توان نتیجه گرفت که اپل همچنان می‌خواهد مطمئن شود که مشتریان برنامه‌ی ارتقاء آیفون شانس ثبت سفارش دارند.

به نظر می‌رسد مشتریانی که این ایمیل را دریافت کرده‌اند، هنگام ثبت درخواست از طریق اپلیکیشن مربوطه با Citizens One دچار مشکل شده‌اند و فرایند مورد نظر بیش از حد طول کشیده و اعلام شده است که درخواست آن‌ها ثبت نشده است. از این مشتریان خواسته شده بود که زمان دیگری سفارش خود را ثبت کنند و تخمین زده می‌شود که عرضه‌ی دستگاه‌های جدید، پنج تا شش هفته زمان نیاز داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات