انتشار تصویری غیر رسمی از گوشی هوشمند ریزر

سه‌شنبه ۲۵ مهر ۱۳۹۶ - ۲۲:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
درحالی‌که هنوز نمی‌دانیم ریزر قرار است چه محصولی معرفی کند، به‌تازگی تصویری غیر رسمی از آن منتشر شده است.
تبلیغات

تا چند هفته‌ی دیگر کمپانی شناخته‌شده‌ی ریزر از محصول جدید خود رونمایی خواهد کرد. در‌حالی‌که هنوز از ماهیت این محصول مطمئن نیستیم، عده‌ی کثیری از کاربران عقیده دارند که این محصول قرار است نخستین گوشی هوشمند ریزر باشد. البته این عقیده کاملا منطقی است؛ چرا که پیش‌تر ریزر در اظهاراتش عنوان کرده بود که قصد دارد اواخر سال ۲۰۱۷ از یک گوشی رونمایی کند. به دنبال انتشار برخی مشخصات مربوط به این گوشی، به تازگی تصویر جدیدی در فضای مجازی منتشر شده که گفته می‌شود مربوط به اسمارت‌فون ریز است.

بر اساس این تصویر، گوشی هوشمند ریزر قرار است از یک دوربین دوگانه که در سال ۲۰۱۷ به یک ویژگی معمول برای گوشی‌های هوشمند تبدیل شده، بهره ببرد. شاید بتوان گفت جالب‌ترین نکته در مورد این تصویر جدید، این است که شباهت انکارناپذیری بین ریزر فون و گوشی جدید کمپانی نکست‌بیت به نام رابین وجود دارد. 

ریزر در سال ۲۰۱۷ کمپانی نکست‌بیت را خریداری کرد و شاید دلیل شباهت بین دو گوشی یادشده، همین باشد. البته می‌توان با دید دیگری نیز به این موضوع نگاه کرد. ممکن است ریزر به طرزی هوشمندانه، از طرح اصلی گوشی رابین استفاده کرده و برخی تغییرات را در آن اعمال کرده باشد.

خوشبختانه مجبور نیستیم برای دیدن تصاویر و ویدیوهای رسمی گوشی ریزر زیاد صبر کنیم؛ چرا که این کمپانی قصد دارد محصول جدیدش را ۱۰ آبان‌ معرفی کند.

گوشی هوشمند ریزر / ریزر فون / اسمارت فون ریزر
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات