بیش از 9 میلیون پیش‌خرید هواوی آنر 7 در چین

پنج‌شنبه ۱۸ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۴۷
مطالعه 1 دقیقه
هواوی تعداد پیش‌سفارش‌ها برای گوشی جدید خود یعنی آنر 7 را منتشر کرده است. تعداد سفارش‌ها در هفت روز اول رقم ۹ میلیون را رد کرده است که رقمی خیره‌کننده به حساب می‌آید. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

۹ میلیون سفارش خرید آنر 7 در بهترین زمان ممکن برای هواوی رخ داده است؛ چرا که این شرکت قصد دارد در آینده‌ای نزدیک این گوشی را در اروپا نیز عرضه کند. با وجود گذشت تنها هفت روز از معرفی آنر 7، علاقه‌مندان به این گوشی‌هوشمند به صورت میلیونی سفارش‌های خود را ثبت کرده‌اند.

این خبر نشانه‌ای خوب برای هواوی است که در نظر دارد مشابه این موفقیت را در بازارهای اروپا نیز تکرار کند. بخشی از بیانیه‌ی هواوی به صورت زیر است:

ما برای این موفقیت خود در چین بسیار خوشحال هستیم و مطمئنیم آنر 7 پاسخی مشابه را در بازارهای اروپا در اواخر سال جاری میلادی دریافت خواهد کرد. به عنوان پرچم‌دار جدید سری آنر، هواوی آنر 7 طراحی زیبا و نوآوری را در کنار قیمتی مناسب در اختیار خریداران خود قرار می‌دهد. بازخورد اجتماعی عالی که در مورد این گوشی دریافت کردیم ما را در مسیر معرفی گوشی‌های باکیفیت که پا را فراتر از حد انتظار خریداران نیز می‌گذارد، مصمم‌تر می‌کند.
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات