اولین محصول سامسونگ مجهز به اسنپدراگون 808 یک گوشی تا شدنی است

چهارشنبه ۱۷ تیر ۱۳۹۴ - ۱۸:۵۲
مطالعه 2 دقیقه
به تازگی مدل SM-G9198 که پیش از این برخی مشخصات سخت‌افزاری آن فاش شده بود مجوز TENNA را دریافت کرده است. این گوشی اولین گوشی هوشمند سامسونگ است که به پردازنده اسنپدراگون ۸۰۸ مجهز می‌شود.
تبلیغات

در حالی که پیش از این برخی تصور می‌کردند این مشخصات متعلق به گلکسی اس ۶ مینی است ولی حالا مشخص شده که این محصول یک گوشی هوشمند تا شدنی است که برای بازار چین طراحی شده است. به نظر می‌رسد که این گوشی هوشمند نسل بعدی SM-G9098 باشد که سال گذشته در چین عرضه شد. 

Samsung SM G9198 1

این گوشی تا شدنی مجهز به نمایشگر ۳/۹۱ اینچی سوپر امولد با روزولوشن ۱۲۸۰ در ۷۶۸ پیکسل ، پردازنده ۶ هسته‌ای ۶۴ بیتی اسنپدراگون ۸۰۸  که روی فرکانس کاری ۱.۸ گیگاهرتز کلاک شده، ۲ گیگابایت رم، حافظه داخلی ۱۶ گیگابایتی (پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD‌ تا ۱۲۸ گیگابایت)،  دوربین ۱۶ مگاپیکسلی اصلی و دوربین جلوی ۵ مگاپیکسلی است.

SM-G9198  از شبکه 4G‌ پشتیبانی می‌کند و اندروید 5.1.1 روی آن نصب است. این گوشی به لطف بدنه‌ای که به نظر از شیشه و فلز است و همچنین دو نمایشگر (یک نمایشگر داخلی و یک نمایشر خارجی هر دو به اندازه ۳.۹۱ اینچ) ۱۹۱ گرم وزن دارد که کمی زیاد است.

Samsung SM G9198

هنوز اطلاعاتی از زمان عرضه آن و این که آیا سامسونگ قصد عرضه این گوشی در سایر کشورها را هم دارد یا نه منتشر نشده است ولی به نظر می‌رسد به زودی شاهد عرضه آن در چین خواهیم بود.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات