سامسونگ تا پایان امسال چند گوشی تایزنی معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۹ تیر ۱۳۹۴ - ۱۳:۴۶
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پس از توسعه‌ی فناوری نمایشگرهای ساخت خود و پردازنده‌های اکسینوس، به شدت در تلاش است تا در زمینه‌ی سیستم‌عامل نیز مستقل شود. حالا خبرهای جدید حاکی از معرفی چند گوشی‌هوشمند تایزنی تا پایان سال جاری میلادی هستند.
تبلیغات

سامسونگ تا اینجای کار بصورت واضح بیان کرده است که با وجود انتقادات موجود در صنعت موبایل، سیستم‌عامل تایزن آمده تا بماند. بعنوان یک هدف بلند مدت، سامسونگ در نظر دارد تا بر روی تمامی محصولات خود از سیستم‌عامل تایزن استفاده کند و معتقد است که استفاده از این پلت‌فرم مبتنی بر لینوکس با توجه به گسترش ابزارهای هوشمند خانگی ضروری خواهد بود. اما افراد مخالف تایزن معتقد هستند که این سیستم‌عامل هیچگاه گزینه‌ی ماندگاری برای رقابت با سیستم‌ عامل‌های دیگری نظیر اندروید نخواهد بود؛ بخصوص که اندروید دارای اکوسیستم غنی و پایگاه نرم‌افزاری وسیع است.

ولی طبق اعلام منابع خبری، سامسونگ تا پایان سال میلادی جاری  چند گو‌شی‌هوشمند تایزنی که قیمت‌های متفاوتی دارند، معرفی خواهد کرد. اطلاعات دقیقی در مورد گوشی‌های مورد نظر ذکر نشده ولی از آنجا که قرار است این گوشی‌ها قیمت های متنوعی داشته باشند، احتمالاً سامسونگ قصد دارد تا گوشی‌های تایزنی قدرتمندتری را هم به بازار عرضه کند. 

به تازگی اخباری مطرح شده بود که حاکی از معرفی گوشی تایزنی زد 3 سامسونگ مجهز به پردازنده 4 هسته‌ای، نمایشگر 5 اینچ و باتری 2000 میلی‌آمپر ساعتی طی ماه‌های پیش رو است.

از طرفی دیروز هم در زومیت خواندید که سامسونگ موفق شده تا در کمتر از 6 ماه، یک میلیون دستگاه گوشی تایزنی زد 1 را بفروش برساند و حتی در بازار کشوری مثل بنگلادش، Z1 سامسونگ پرفروش‌ترین گوشی‌هوشمند است.

سامسونگ معتقد است با وجود تسلط اندروید و iOS بر روی بازار گوشی‌های هوشمند،  هنوز هم برای سیستم‌عامل سبک تایزن فضا برای رشد و فعالیت هست و شاید موفقیت در فروش زد 1 خود مهر تأییدی بر این باور سامسونگ باشد. 

به نظر شما تایزن قابلیت رقابت با اندروید و iOS را دارد؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات