انتشار نتایج بنچمارک، معرفی اکسپریا Z4 کامپکت را نوید می‌دهد

شنبه ۶ تیر ۱۳۹۴ - ۱۱:۳۴
مطالعه 2 دقیقه
وجود نتایج یک گوشی هوشمند از سونی با کد E5663 در وب‌سایت بنچمارک GFXBench و Geekbench اخیراً نظر بسیاری را به خود جلب کرده است. با توجه به مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند، گمانه‌ها در خصوص اینکه نتایج بنچمارک متعلق به اکسپریا Z4 کامپکت است، تقویت شده.
تبلیغات

اخیرا نتایج منتسب به یک گوشی‌هوشمند از سونی با کد E5663 در وب‌سایت GeekBench و GFXBench منتشر شده که گمانه‌ها در خصوص تعلق این نتایج به اکسپریا Z4 کامپکت سونی را تقویت کرده است. براساس اطلاعات ارائه شده، این گوشی‌هوشمند از وجود یک صفحه‌ی نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 1920 در 1080 بهره می‌برد که از این‌رو تبدیل به اولین گوشی‌هوشمند سونی شده که با صفحه‌ی نمایش کوچک‌تر از 5 اینچ از رزولوشن فول اچ‌دی بهره می‌برد.

همچنین باید به دوربین پشتی 20.7 مگاپیکسلی در پشت و 13 مگاپیکسلی در جلوی گوشی‌هوشمند اشاره کرد که پتانسیل معرفی به عنوان یک گوشی سلفی را دارد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی‌هوشمند می‌توان به پردازنده‌ی 64 بیتی هشت هسته‌ای مدیاتک MT6795 ، سه گیگابایت جافظه‌ی رم و 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی به همراه اندروید آبنبات چوبی اشاره کرد.

Some of Sony E5663s features 1

با توجه به اینکه اکسپریا Z3 کامپکت از وجود یک صفحه‌ی نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 720p بهره می‌برد، از این‌رو افزایش رزولوشن تصویر را می‌توان به‌عنوان یک پیشرفت در نسل بعدی خواند. البته امکان عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند با هر نام دیگری وجود دارد. با توجه به اینکه نام این گوشی در وب‌سایت Zauba نیز ثبت شده، شاید هندوستان یکی از اولین کشورهایی باشد که سونی این گوشی را در آن عرضه خواهد کرد.

Some of Sony E5663s features 1

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات