تصاویر منتسب به گلکسی A8، باریک‌ترین گوشی سری گلکسی فاش شد

سه‌شنبه ۲ تیر ۱۳۹۴ - ۱۰:۴۵
مطالعه 2 دقیقه
در حال حاضر لقب باریک‌ترین گوشی هوشمند سامسونگ با ضخامت 6.3 میلی‌متر در اختیار گلکسی A7 این کمپانی است که به بازار ارائه شده. اما گلکسی A8 این عنوان را با ضخامت 5.94 میلی متری تصاحب خواهد کرد.
تبلیغات

گلکسی A8 با بهره‌گیری از ابعاد 158 در 76.77 در 5.94 لقب باریک‌ترین گوشی‌هوشمند سامسونگ را به خود اختصاص خواهد داد. این گوشی همچنین اولین محصولی خواهد بود که زیر 6 میلی‌متر ضخامت دارد.

کمپانی کره‌ای هنوز وجود این گوشی‌هوشمند را تأیید نکرده است، اما انتشار تصاویری از آن و همچنین افشای اطلاعات مربوط به تأیید این محصول از جانب مرکز اعطای گواهی ارتباطات چین، تقریباً معرفی این گوشی‌هوشمند در آینده‌ی نزدیک را پررنگ‌تر کرده است.

براساس اطلاعات برگرفته از TENAA، گلکسی A8 که کد آن SM-A8000 است، از وجود صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن 1920 در 1080، اندروید آبنبات چوبی،  تراشه‌ی هشت هسته‌ای اسنپدراگون 615 با فرکانس کاری 1.5 گیگاهرتزی، 2 گیگابایت حافظه‌ی رم، 16 گیگابایت حافظه‌ی داخلی با قابلیت افزایش از طریق اسلات میکرو SD، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی در کنار دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3050 میلی آمپر ساعتی بهره می‌برد. همچنین باید به قابلیت ارتباط با شبکه‌های LTE نیز اشاره کرد.

گلکسی A8

این گوشی هوشمند که از فریم فلزی بهره خواهد برد، علاوه بر TENAA‌چینی، از کمیسیون ارتباطات فدرال نیز مجوز مورد نیاز را دریافت کرده است. نسخه‌ی ارسال شده به FCC از شبکه‌های LTE با باند 41 پشتیبانی می‌کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات