گلکسی S6 اکتیو به قابلیت شارژ بی سیم مجهز شده است

دوشنبه ۱ تیر ۱۳۹۴ - ۲۲:۰۱
مطالعه 2 دقیقه
پس از شایعه‌های بسیار، نسخه اکتیو گلکسی اس 6 هم رسما رونمایی شد. این نسخه‌ در حال حاضر مخصوص بازار امریکا و فروش توسط اپراتورAT&T است. پرچمداران جدید سامسونگ به قابلیت شارژ وایرلس بی‌سیم مجهز شده‌اند که این کمپانی قابلیت مذکور را در گلکسی اس 6 اکتیو هم تعبیه کرده است.
تبلیغات

تا به حال چندین گوشی‌های هوشمند انگشت شماری با قابلیت شارژ وایرلس عرضه شده‌اند که از جمله‌ی آن‌ها می‌توان به محبوب‌ترین پرچمداران سامسونگ یعنی گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج اشاره کرد. پد شارژ وایرلس این گوشی‌ها با طرح‌های مختلفی از جمله تِم کاپیتان آمریکا عرضه می‌شود که این نیز جزو ویژگی‌هایی که طرفداران سامسونگ را به خود جلب می‌کند.

ممکن است مدت زیادی طول بکشد تا قابلیت‌ شارژ بی‌سیم بطور استاندارد عرضه شود. اما از زمانی که چندین گوشی با این قابلیت عرضه شده‌اند نظر کاربران، کمپانی‌ها و سازندگان گوشی‌های هوشمند بسیاری به آن جلب شده است. علاوه بر Matters Alliance کمپانی‌هایی نظیر مرسدس و کوالکام نیز علاقه‌ی زیادی برای عرضه این قابلیت در محصولات خود نشان می‌دهند. IKEA نیز جزو شرکت‌هایی است که در کسب و کار خود این تکنولوژی را به کار برده و برخی محصولاتی با این قابلیت را در فروشگاه‌های خود به فروش می‌رساند. حتی Duracell نیز شارژ وایرلس را به عنوان یک قابلیت اضافی برای محصولاتی که این قابلیت را ندارند عرضه می‌کند.

پس از عرضه‌ی گوشی‌های گلکسی اس ۶ و گلکسی اس ۶ اج سامسونگ، انتظار می‌رفت نسخه اکتیو گلکسی اس ۶ نیز از این قابلیت برخوردار شود. این گوشی دارای گواهینامه IP68 یعنی مقاومت کامل در برابر خاک و دوام آوردن در عمق ۱.۵ متر تا مدت زمان ۳۰دقیقه و گواهینامه Mil-STD-810G-certified برای مقاومت در برابر شوک های دمایی یا الکتریکی یا حتی فشار جوی است. بر اساس انتشار مطلبی توسط سایت Pocket now، گوشی گلکسی اس ۶ اکتیو در برابر قابلیت شارژ وایرلس تست شده است. در این آزمایش مشخص شد که این گوشی هوشمند با شارژر وایرلس Powermat به خوبی شارژ می‌شود. از این‌رو می‌توان گفت گلکسی اس ۶ اکتیو هم به طور وایرلس و هم با سیم به راحتی شارژ می‌شود. 

نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات