تصاویر لو رفته از گوشی احتمالی Galaxy S III سامسونگ

چهارشنبه ۱۳ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۰۸:۵۵
مطالعه 2 دقیقه
گوشی جدید سامسونگ که احتمالا Galaxy S III یا Next Galaxy نام دارد، روز 14 اردیبهشت ساعت 10:30 شب در کنفرانس خبری سامسونگ معرفی می‌شود. اما کنجکاوی طرفداران این کمپانی، هر روز بیشتر می‌شود. عده‌ای تصور می‌کنند گوشی جدید سامسونگ، طراحی متفاوتی نسبت به سایر مدل‌های این برند دارد و منتظر مشاهده یک گوشی کاملا متفاوت هستند. اما طبق تصاویر لو رفته از گوشی جدید سامسونگ، خبری از تلفن هوشمند شیشه‌ای نیست. در ادامه تصاویر لو رفته از این گوشی را مشاهده می‌کنید.
تبلیغات

تصاویر لو رفته از گوشی احتمالی Galaxy S III یا Next Galaxy نشان می‌دهد که نمایشگر این گوشی در لبه‌های آن حالت غیر‌تیز و منحنی دارد. مطابق تصویر، نام مدل گوشی بعدی سامسونگ GT-I9300 بوده و این تصویر لو رفته نیز یک نمونه اولیه ساخته شده از آن است.

5-1-2012sgs3-sneak1
مقاله‌های مرتبط:

    ظاهر گوشی مشابه همان‌چیزی است که پیشتر هم در مورد Galaxy S III لو رفته بود. به همین دلیل به تدریج باید تصور مشاهده گوشی شیشه‌ای با ظاهر کاملا متفاوت را در روز 14 اردیبهشت فراموش کنیم.

    دکمه Home گوشی نیز سرجای خود استوار ایستاده و ظاهرا قصد ترک گوشی‌های سامسونگ را ندارد.

    اگر این تصاویر، ظاهر جدید گوشی سامسونگ را نشان دهند، برای شما جذاب است یا آن را مانند سایر مدل‌های قبلی سامسونگ می‌دانید؟ در تصویر زیر می توانید نام مدل این گوشی را نیز مشاهده کنید.

    sgs3-sneak-1
    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات