تماشا کنید: مقایسه سامسونگ بین گوشی های گلکسی S6 اج و آیفون 6

یک‌شنبه ۱۷ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۲:۳۳
مطالعه 2 دقیقه
کمپانی سامسونگ با انتشار ویدئوی جدیدی، دو گوشی گلکسی اس ۶ اج و آیفون ۶ را مقایسه کرده و قابلیت‌های منحصر بفرد پرچمدار خود را به رخ رقیبش کشیده است. در ادامه با زومیت همراه باشید تا ویژگی‌های گلکسی اس ۶ اج راکه سامسونگ به بررسی آنها پرداخته، تماشا کنید.
تبلیغات

به نظر شما تبلیغات تا چه حدی در فروش یک محصول تاثیرگذار است؟ در رابطه با بسیاری از کمپانی‌های بزرگ تکنولوژی این مورد صدق کرده و تاثیر زیادی دارد. احتمالا بسیاری از کاربران در رابطه با گزینه‌ی خود برای خرید گوشی هوشمند مطمئن هستند، اما برای کسانی که هنوز تصمیم نگرفته‌اند و بین دو پرچمدار سرشناس دنیای گوشی‌های هوشمند تردید دارند، سامسونگ ویدئویی منتشر کرده تا این دسته از افراد را برای خرید پرچمدار خود ترغیب کند.

اگرچه سامسونگ رویکردی کاملا هنری و جدید در تولید کهکشان‌های جدید خود در پیش‌ گرفته اما با این حال عادات قدیمی خود را هنوز دارد. در آخرین مقایسه‌ی سامسونگ و اپل، این کمپانی کره‌ای دو گوشی گلکسی اس ۶ اج و آیفون ۶ را مقایسه کرده است؛ گلکسی اس ۶ اج جزو بهترین پرچمداران اندرویدی و آیفون ۶ هم یکی از محبوب‌ترین دستگاه موجود در بازار است.

البته مقایسه‌هایی که سامسونگ انجام داده زیاد هم دور از انتظار نیست؛ این کمپانی در ویدئوی زیر ابتدا به معرفی قابلیت‌های نمایشگر خمیده‌ی گلکسی اس ۶ اج پرداخته که بر اساس گفته‌های سامسونگ، نسبت به ۹۹ درصد از نمایشگر گوشی‌های موجود در بازار حتی گلکسی اس ۶ برتری دارد. اما این ویدئو تنها یک مقایسه و خلاصه‌ای از قابلیت‌های موجود در گلکسی اس ۶ اج است که کاربران به آن‌ها مجذوب می‌شوند؛ یعنی نمایشگر خمیده‌ی این گوشی.

سامسونگ در دومین قسمت این ویدئوی آگهی، زاویه پهن دوربین سلفی گلکسی اس ۶ اج و قابلیت پشتیبانی از شارژ وایرلس را معرفی می‌کند. در واقع، زاویه‌ی پهن لنز دوربین این گوشی بسیار شگفت‌انگیز است، اما شارژر وایرلس قابلیت جدیدی نیست. 

گلکسی اس ۶ اج برخی مزایای سخت افزاری آشکاری نسبت به آیفون ۶ دارد، اما مقایسه‌ی واقعی با تجربه‌ی واقعی از کار کردن با این گوشی‌ها به دست می‌آید و تصمیم گرفتن بر اساس یک ویدئوی ۳۰ ثانیه‌ای بسیار دشوار است. 

در ویدئوهای زیر می‌توانید مقایسه جدید سامسونگ از گوشی‌های گلکسی اس ۶ اج و آیفون ۶ را تماشا کنید:

لینک دانلود

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات