بر اساس شایعات، آیفون 5 باریکتر از آیفون‌ 4S خواهد بود

سه‌شنبه ۵ اردیبهشت ۱۳۹۱ - ۱۵:۰۴
مطالعه 2 دقیقه
سایت Digitimes اخیرا اعلام کرده که اپل قصد دارد در نسل جدید تلفن‌های هوشمند خود از پنل‌های لمسی درون سلولی (in Cell Touch Panels) بهره ببرد. به گزارش این سایت، استفاده از این پنل‌ها می‌تواند منجر به تولید آیفون‌های باریکتر شود. به گزارش یکی از تحلیل‌گران همین وب‌سایت استفاده از این نوع پنل‌های لمسی می‌تواند ضخامت محصول را 0.4 میلیمتر کم کند. اگر باتری آیفون 5 نیز کمی باریکتر از iPhone 4s باشد، محصول بعدی اپل، ضخامتی حدود 7.9 میلیمتر خواهد داشت.
تبلیغات

به گزارش Ming-Chi Kuo تحلیلگر دیجیتایمز، اپل به تازگی در حال بررسی پنل‌های لمسی درون سلولی برای گوشی جدیدش است. طبق گفته آقای Kuo سنسورهای آیفون 5 قرار است داخل LCD جاسازی شوند که این امر موجب می‌شود یک لایه لمسی از TFT LCD حذف شده و ضخامت آن کمتر شود.

مقاله‌های مرتبط:

    ضخامت آیفون 4S اپل در حال حاضر 9 میلیمتر است. به عقیده آقای Kue اپل با استفاده از این پنل جدید و همچنین باتری باریکتر ضخامت آیفون بعدی را به 7.9 میلیمتر خواهد رساند.

    یکی دیگر از مزایای استفاده از این پنل‌ها، بالا رفتن سرعت عکس‌العمل لمسی محصول می‌باشد، علاوه بر این امکان کاهش قیمت تمام شده محصول نیز با وجود پنل لمسی درون سلولی، زیاد است.

    اگر اپل قصد داشته باشد از پنل‌های لمسی درون‌سلولی در محصول بعدی‌اش استفاده کند، یکی از کمپانی‌های شارپ، توشیبا، و یا ال‌جی را برای تولید نمایشگر مورد نظرش انتخاب خواهد کرد. چراکه این سه کمپانی، تولیدکننده اصلی این نوع پنل‌ها هستند.

    Kue همچنین اعلام کرده ممکن است آیفون بعدی را تا سه ماهه سوم سال یا حتی تابستان، در دست بگیریم.

    تبلیغات
    داغ‌ترین مطالب روز

    نظرات

    تبلیغات