تصاویر رندرشده گوشی Star 3 زد تی‌ ای مجهز به دو دوربین در پشت دستگاه

پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۲:۴۴
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد با توجه به تصاویر رندر شده جدید قرار است خط تولید گوشی‌های رده‌ بالای Star زد‌تی‌ای به زودی با عضوی جدید بروزرسانی شود. گفته می‌شود تصاویر منتشر شده مربوط به گوشی استار 3 این کمپانی چینی است. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گوشی هوشمندی که در تصویر مشاهده می‌کنید دارای نمایشگری با حاشیه‌ی بسیار کم است و با اینکه منبع تصاویر به این موضوع اشاره نکرده ولی به نظر می‌رسد گوشی استار 3 به یک صفحه نمایش 5.5 اینچی مجهز شده است. دکمه‌های تنظیم صدای دایره‌ای شکل و جدا از هم ما را یاد گوشی آیفون 4 اپل می‌اندازد.

star33

ولی نبود دکمه پاور در کناره‌ها یا حتی بالای گوشی نشان از خطای طراح این رندرها دارد و بیشتر به نظر می‌رسد تصاویر در مراحل اولیه توسعه قرار دارند. نکته‌ی قابل توجه دیگر به دو دوربینی برمی‌گردد که در پشت دستگاه تعبیه شده و اندازه هر دو لنز با یکدیگر برابر است و این احتمال وجود دارد که استار 3 زدتی‌ای از قابلیت عکاسی سه‌بعدی پشتیبانی کند. این گوشی در دو رنگ خاکستری تیره مشابه پشت گوشی OnePlus One و آبی براق رندر شده که هر دو رنگ کمی گیج‌کننده هستند.

star32

مدل استار 2 زدتی‌ای دسامبر سال 2014 معرفی شد و به نظر می‌رسد این کمپانی چینی قصد دارد بعد از گذشت 6 ماه از نسل جدید آن رونمایی کند. با توجه به اینکه نمی‌توان از روی تصاویر رندر شده تصمیم‌گیری درستی کرد، می‌توان انتظار داشت محصول نهایی کاملا متفاوت باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات