گلکسی E5 و E7 سامسونگ، طی سه ماهه سوم امسال اندروید آبنبات چوبی را دریافت می‌کنند

پنج‌شنبه ۱۴ خرداد ۱۳۹۴ - ۱۵:۱۵
مطالعه 1 دقیقه
گوشی‌های گلکسی ای 5 و ای 7 سامسونگ نسخه‌های ارزان‌تر گوشی‌های سری A این کمپانی هستند که در آنها به جای فلز از پلاستیک استفاده شده است. قرار است این دو گوشی سه ماهه سوم سال 2015، بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی را دریافت کنند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

هر دو محصول به یک نمایشگر Super AMOLED با رزولوشن HD، پردازنده اسنپدراگون 410 کوالکام و سیستم عامل اندروید 4.4 کیت‌کت مجهز شده‌اند. گوشی ای 5 دارای نمایشگر 5 اینچی و دوربین 8 مگاپیکسل است، در حالی که گوشی ای 7 از نمایشگر 5.5 اینچی همراه با دوربین 13 مگاپیکسلی بهره می‌برد.

گلکسی ای 5 و گلکسی ای 7 ماه فوریه سال گذشته با سیستم عامل اندروید 4.4 کیت‌کت روانه بازار شدند و حالا در فهرست رسمی سامسونگ برای دریافت بروزرسانی اندروید آبنبات چوبی قرار گرفته‌اند. این بروزرسانی در سه ماهه سوم سال جاری میلادی (از جولای تا سپتامبر) امکان‌پذیر خواهد بود.

وب‌سایت Sammobile نیز به صورت رسمی دریافت بروزرسانی اندروید 5.0 آبنبات چوبی را برای هر دو گوشی تایید کرده و با اینکه هنوز به نسخه‌ی 5.1 اشاره نشده است، ولی بعید نیست سامسونگ برای دریافت بروزرسانی مهم بعدی اندروید، این نسخه را نادیده بگیرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات