سامسونگ در 20 روز اول، 6 میلیون دستگاه گلکسی اس 6 فروخته است

سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۲۳
مطالعه 2 دقیقه
موسسه‌ی تحقیقاتی Counterpoint، با انتشار گزارشی خبر از فروش 6 میلیون دستگاه گلکسی S6 سامسونگ تا پایان ماه آوریل داده است. این آمار مربوط به بازه‌ی 10 تا 30 آوریل است که نشان از یک شروع خوب برای پرچمدار اندرویدی دارد.
تبلیغات

موسسه‌ی Counterpoint با انتشار گزارشی فروش مربوط به بازه‌ی بین 10 تا 30 آوریل برای پرچمداران جدید سامسونگ را 6 میلیون دستگاه ذکر کرده است. با مقایسه‌ی آمار فروش نسل جدید پرچمداران سامسونگ با گلکسی S5 می‌توان به روشنی دید که دو گوشی هوشمند جدید سامسونگ بسیار بهتر عمل کرده‌اند.

براساس اطلاعات ارائه شده توسط این موسسه، پس از آیفون 6 و آیفون 6 پلاس، دو پرچمدار جدید سامسونگ را باید محبوب‌ترین گزینه‌های موجود در بازار خواند.

کانترپوینت به جای استفاده از آمارهای مربوط به عرضه‌ی گوشی‌های هوشمند، گزارش خود را مبتنی بر فروش گوشی به کاربران تهیه کرده است. با توجه به این گزارش می‌توان افق روشنی را پیش روی سامسونگ متصور بود.

سامسونگ خود معتقد است که گلکسی S6 می‌تواند رکورد جدیدی را در زمینه‌ی فروش برجای بگذارد، هرچند شماری از سهامداران چندان امیدوار به برآورده شدن این انتظارات نیستند. سامسونگ تاکنون اطلاعاتی را در مورد میزان فروش گوشی هوشمندش ارائه نداده و از طرفی دیگر نگرانی‌های سهامداران منجر به کاهش ارزش سهام این کمپانی به میزان 7.3 درصد در ماه می میلادی شده است.

تحلیل‌گران بخت فروش بالاتر برای گلکسی S6 اج را بیشتر از برادر صفحه‌ی تخت خود می‌دانند، هرچند وجو.د مشکلات در تولید این نسخه عرضه‌ی آن را با مشکلاتی همراه کرده بود. سامونگ اعلام کرده که این مشکلات را برطرف کرده است.

پیتر ریچاردسون، تحلیل‌گر موسسه‌ی کانترپوینت به این موضوع اشاره کرده که گلکسی ‌S6های سامسونگ قادرند تا آیفون‌های اپل را از نظر میزان فروش پشت سربگذارند؛ البته این تحلیل‌گر شانس کمی را برای این موضوع قائل شده است.

کانترپوینت پیش‌بینی فروش 50 میلیون دستگاه گلکسی S6 را در مجموع برای سامسونگ ارائه داده است که بیش از میزان فروش گلکسی S4 این کمپانی در سال اول است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات