میزو گوشی جدید خود با نام M2 Note را معرفی کرد

سه‌شنبه ۱۲ خرداد ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۷
مطالعه 2 دقیقه
میزو امروز از نسخه‌ی جدید گوشی محبوب ام 1 نوت رونمایی کرد. این گوشی همانند نسخه‌ی قدیمی خود ۱۶۰ دلار قیمت دارد اما این بار امکاناتی بیشتری در اختیار کاربر قرار می‌دهد.
تبلیغات

این فبلت دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۰۸۰ در ۱۹۲۰ پیکسل است که از پنل IGZO ساخت شارپ بهره می‌برد. میزو مدعی است این پنل کنتراست ۱۰۰۰ به ۱ و روشنایی ۴۵۰ نیت دارد.

ام ۲ نوت از پردازنده‌ی میان‌رده‌ی به‌ روز شده‌ی مدیاتک MT6752 استفاده می‌کند که کمی نسبت به نسخه‌ی قبلی تغییر کرده و این بار از باندهای بیشتری از شبکه‌ی نسل چهارم اینترنت همراه LTE، پشتیبانی می‌کند.

پردازنده‌ی جدید، ۸ هسته کورتکس A53 دارد که هر کدام با فرکانس ۱.۳ گیگاهرتز کار می‌کنند. وظیفه‌ی پردازش گرافیکی بر عهد‌ه‌ی پردازنده‌ی Mali T-720 است که فرکانس ۴۵۰ مگاهرتزی دارد. رم ام ۲ نوت همانند نسخه‌ی قبلی ۲ گیگابایت است و حافظه‌ی داخلی آن ۳۲ گیگابایت خواهد بود.

در نسخه‌ی جدید فبلت میزو میزان حافظه‌ی کل گوشی بوسیله‌ی کارت حافظه قابل ارتقا است اما دیگر خبری از درگاه سیم کارت دوم نیست. دوربین گوشی ۱۳ مگاپیکسل است که از سنسور CMOS سامسونگ بهره می‌برد. دوربین سلفی گوشی نیز ۵ مگاپیکسل است.

meizu m2 note

جنس قاب پشتی گوشی همانند نسخه‌ی قبل از جنس پلی‌کربنات شفاف است اما این بار رنگ خاکستری تیره نیز به رنگ‌ها اضافه شده است. دکمه‌ی پاور از بالای گوشی به کنار آن منتقل شده است و دکمه‌ی هوم که قبلا لمسی بود جای خود را به دکمه‌ای فیزیکی داده است.

ام ۲ نوت ۱۴۹ گرم وزن دارد و باتری آن با کمی کاهش نسبت به ام ۱ نوت، ۳۱۰۰ میلی‌آمپر ساعت ظرفیت دارد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات