گلکسی A8 سامسونگ با سنسور اثر انگشت در بازار‌ آسیا و اروپا عرضه می شود

پنج‌شنبه ۳۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۵:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
سامسونگ پس از عرضه‌ی گوشی گلکسی A7 که با بدنه‌ی فلزی همراه شده بود، در نظر دارد تا نسل جدید آن را با عنوان گلکسی A8 معرفی کند. امروز اطلاعات بیشتری از این گوشی هوشمند منتشر شده است.
تبلیغات

شنیده‌های اولیه در مورد گلکسی A8 حاکی از آن بود که این گوشی‌هوشمند بصورت انحصاری روانه‌ی بازار چین می‌شود، حال آنکه آخرین اخبار منتشر شده عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند را برای بازار کشورهای اروپایی و آسیایی پیش‌بینی می‌کند.

آمار و ارقام نشان از این دارد که سری گلکسی A سامسونگ در بازار میان‌رده‌ها موفقیت خوبی را برای سامسونگ به همراه داشته و از این‌رو تصمیم منطقی این است که سامسونگ این گوشی‌هوشمند را تنها به یک بازار محدود نکند. براساس اطلاعات منتشر شده احتمالا گلکسی A8 نیز به سنسور اثر انگشت مجهز خواهد شد. گمانه‌ها حکایت از این دارد که این سنسور همچون نمونه‌ی مورد استفاده در گلکسی S6 از نوع لمسی خواهد بود. همچنین باید به پشتیبانی از تم‌هایی در گلکسی A8 اشاره کرد که با گلکسی S6 همراه شده‌اند.

انتظار می‌رود گلکسی A8 همراه با صفحه‌ی نمایش 5.7 اینچی از نوع Super AMOLED با رزولوشن فول اچ‌دی روانه‌ی بازار شود. این گوشی‌هوشمند 5.9 میلی‌متر ضخامت دارد و از تراشه‌ی اسنپدراگون 615 که یک تراشه‌ی 64 بیتی است، بهره خواهد برد. از جمله‌ی سایر مشخصات فنی این گوشی‌‌هوشمند می‌توان به حافظه‌ی رم 2 گیگابایتی، دوربین پشتی 16 مگاپیکسلی، دوربین سلفی 5 مگاپیکسلی و باتری 3050 میلی آمپر ساعتی اشاره کرد. سامسونگ این محصول را با پشتیبانی از ارتباط LTE و اندروید آبنبات چوبی روانه‌ی بازار خواهد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات