تماشا کنید: مهندسی و تکنولوژی بکار رفته در گلکسی اس 6 اج

پنج‌شنبه ۱۷ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۱۹:۴۱
مطالعه 2 دقیقه
اکثر کاربران گلکسی اس ۶ اج را به عنوان یکی از گوشی‌های شاخص بازار می‌دانند. برای تولید این گوشی، سامسونگ تمامی تکنیک‌های مهندسی خود را به کار برده و از این‌رو ویدئویی را جهت نشان دادن خلاقیت‌های خود به نمایش گذاشته است. در ادامه برای تماشای این ویدئو با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

طراحی و کیفیت ساخت اس 6 اج کاملا همانند اس 6 معمولی است و تنها وجه تمایز این دو در بخش طراحی مربوط به لبه‌های خمیده در مدل اج است. نتیجه‌ی کار، یک گوشی هوشمند با فرم‌ بسیار خاص است. هر چند زیبایی امری سلیقه‌ای است اما به نظر می‌رسد اس ۶ اج نه تنها زیبا است بلکه ظاهری مدرن‌تر و خواستنی‌تر از اس ۶ معمولی دارد. از نظر کیفیت ساخت در اس ۶ اج نیز شاهد استفاده از ترکیب گوریلا گلس ۴ و فریم فلزی هستیم و همان حس کالای مرغوب و با کیفیت در نسخه‌ی خمیده اس ۶ نیز کاملا وجود دارد.

سامسونگ در ویدئوی جدید، تمامی جنبه‌ها و تکنیک‌های مکانیکی و همچنین فرآیندهای الکترونیکی که برای تولید گوشی گلکسی اس ۶ اج به کار رفته است را به نمایش درآورده است. این ویدئو شامل صحنه‌هایی از دقت به کار رفته، قاب فلزی دستگاه، کیفیت بالای دستگاه، تجهیزات به کار رفته و تکنولوژی موجود در گوشی گلکسی اس ۶ اج است، همچنین قسمت‌هایی از مدار دریافت سیگنال استفاده شده در قاب گوشی و امکان شارژ بی‌سیم توسط ماژول تعبیه شده در قسمت پشتی گوشی در این ویدئو قابل مشاهده است که در ادامه می‌توانید صحنه‌هایی از آن را تماشا کنید:

لینک دانلود

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات