کمپانی اِلِفون پرچمدار ویندوزفونی خود را با نمایشگر 2K و اسکنر اثر انگشت معرفی می‌کند

سه‌شنبه ۱ اردیبهشت ۱۳۹۴ - ۲۳:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
شاید تا پیش از معرفی پرچمدار بعدی مایکروسافت با سیستم‌عامل ویندوز 10، بتوان نا امیدی را در چهره طرفداران و کاربران گوشی‌های ویندوزفون مشاهده کرد. اما امروز خبری جذاب منتشرشده که نشان می‌دهد شرکت چینی الفون قصد دارد از یک پرچمدار ویندوزی پرقدرت رونمایی کند. با زومیت همراه باشید.
تبلیغات

گفته می‌شود گوشی ویندوزی الفون به یک نمایشگر QHD (با رزولوشن 1440 در 2560 پیکسل)، 4 گیگابایت رم، پردازنده اینتل، سنسور دوربین 20.7 مگاپیکسلی IMX230 سونی و البته اسکنر اثر انگشت مجهز خواهد شد. این دستگاه با ویندوز 10 عرضه می‌شود.

elephone-fingerprint

جالب است یک نسخه دیگر مجهز به سیستم عامل اندروید 5 آبنبات چوبی نیز دیده شده است که هنوز مشخص نیست آیا این دو دستگاه از یکدیگر جدا هستند یا اینکه قرار است یک گوشی با بوت دوگانه باشد. این اخبار در نمایشگاه تجارت سالیانه هنگ‌کنگ فاش شده که کمپانی الفون دو گوشی اندرویدی و دستگاه‌های آتی خود را به نمایش گذاشته است. اطلاعات و جزئیات مربوط به گوشی روی تابلوی تبلیغاتی پشت غرفه دیده می شود.

البته تا زمانی که کمپانی الفون به صورت رسمی این اطلاعات را تایید نکرده و از محصول خود رونمایی نکرده است، این مشخصات در حد شایعه باقی خواهد ماند. هیچ‌گونه اطلاعات دیگری از عرضه‌ی این گوشی بدون نام فاش نشده است. با این وجود شاید فصل پاییز با توجه به اینکه سخت‌افزارهای جدید ویندوزفونی وارد بازار می‌شوند، بهترین زمان برای معرفی یک پرچمدار قدرتمند باشد.

کمپانی چینی الفون که در شنزن قرار دارد، 8 سال است که فعالیت خود را آغاز کرده و توانسته 10 میلیون دستگاه را در مناطق اروپا، آمریکای شمالی، آمریکای جنوبی و خاورمیانه به فروش برساند. آنها به بخشی تحقیق و توسعه خود افتخار می‌کنند و بیش از هزار کارمند در این کمپانی مشغول به کار هستند. پرچمدار فعلی الفون گوشی P7000 است که از یک نمایشگر 5.5 اینچی با رزولوشن فول‌اچ‌دی، 3 گیگابایت رم، سنسور دوربین 16 مگاپیکسلی و اسکنر اثر انگشت بهره می‌‌برد. این گوشی که به فریم فلزی مجهز شده کمتر از 200 دلار قیمت دارد.

البته همیشه باید مراقب ادعاهای اغراق‌آمیز کمپانی‌های چینی که کمتر تحقق می‌یابند نیز باشیم. ولی به هر حال با توجه به گواهی  رایگان ویندوز 10 برای موبایل و پشتیبانی از سخت افزار پیشرفته هر چیزی امکان‌پذیر است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات