تصاویر رندر شده ZTE Nubia Z9 حکایت از لبه‌ خمیده گوشی دارد

دوشنبه ۲۴ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۵:۰۶
مطالعه 2 دقیقه
بر اساس تصاویر منتشر شده از گوشی Nubia Z9 مربوط به شرکت چینی زد‌تی‌ئی، به نظر می‌رسد این گوشی از لحاظ ظاهری بیشتر شبیه پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 اج باشد، زیرا گوشی نوبیا زد 9 مجهز به صفحه نمایشی با لبه‌ی خمیده است.
تبلیغات

 گوشی‌های زد‌تی‌ئی در خارج از کشور چین محبوبیت زیادی ندارند زیرا هنوز مدت زیادی برای جهانی شدن این کمپانی و ارائه‌ی محصولات خود در بازارهای دنیا وجود دارد. اما به هر حال این کمپانی گوشی‌های هوشمندی هم دارد که از لحاظ سخت‌ افزاری دارای مشخصات خوبی هستند. حال تصاویر رندر شده‌ی جدیدی از گوشی Nubia Z9 منتشر شده که به نظر می‌رسد این گوشی هوشمند نیز دارای سخت افزاری منحصر به فرد باشد.

همان طور که تصویر منتشر شده را مشاهده می‌کنید، این گوشی هوشمند دارای صفحه نمایش با لبه‌ی خمیده است که ممکن است افراد بسیاری آن را به پرچمدار جدید سامسونگ یعنی گلکسی اس 6 اج تشبیه کنند. شاید شرکت زد‌تی‌ئی از یک تکنولوژی خاص دیگر به غیر از AMOLED برای ساخت این لبه‌ی خمیده استفاده کرده باشد.

این گوشی احتمالا دارای صفحه نمایش ۵.۵ اینچی با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۵۶۰، پردازنده‌ی ۶۴ بیتی اسنپ‌دراگون ۸۰۸ و حافظه‌ی ۳ یا ۴ گیگا بایتی رم باشد. همچنین حسگر اثر انگشت در دکمه‌ی Home گوشی تعبیه شده است. 

به نظر می‌رسد این گوشی دارای مشخصات خوب و قابل قبولی بوده و کاربران بسیاری مشتاق به خرید آن باشند. هنوز شرکت زد‌تی‌ئی به طور رسمی صفحه نمایش با لبه‌ی خمیده و دیگر مشخصات آن را تایید نکرده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات