گلکسی نوت 5 سامسونگ به نمایشگر Ultra HD Super AMOLED با بیشترین تراکم پیکسلی مجهز می‌شود

پنج‌شنبه ۲۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۴:۲۰
مطالعه 1 دقیقه
در جریان مراسم رسمی Analyst Day سامسونگ به این موضوع اشاره شد که این کمپانی سال جاری میلادی نمایشگرهای Ultra HD را با رزولوشن 3840 در 2160 پیکسل وارد بازار می‌کند. به نظر می‌رسد این نمایشگر را بر روی گلکسی نوت 5 شاهد باشیم. با زومیت همراه شوید.
تبلیغات

در نقشه راه سال گذشته این غول کره‌ای اشاره شده بود که سامسونگ در حال کار بر روی گوشی‌های هوشمند با نمایشگر UHD است. این نمایشگرها از چیدمان ماتریس غیراستاندارد پیکسل‌ها بهره می‌برد که شبیه پیکسل الماسی است. این مسئله باعث می‌شود بیشترین تراکم پیکسلی را روی نمایشگر یک گوشی ببینیم که البته در حالت عادی برای کاربران فرقی نمی‌کند و هیچکدام قادر نیستند پیکسل‌های تکی را تشخیص دهند.

براساس گزارش که به تازگی منتشر شده این احتمال وجود دارد که سامسونگ فبلت گلکسی نوت 5 که قرار است پیش از پایان سال جاری میلادی معرفی شود را با نمایشگر UHD وارد بازار کند. به نظر می‌رسد تولید پنل‌های UHD از ماه آگوست شروع شود که با توجه به رسم سنتی سامسونگ در معرفی اعضای خانواده گلکسی نوت در جریان رویداد IFA برلین در ماه سپتامبر، انتظار می‌رود گلکسی نوت 5 با نمایشگر 5.89 اینچی و تراکم 748 پیکسل بر اینچ معرفی شود. احتمالا نسخه گلکسی نوت 5 اج نیز با دو لبه منحنی مجهز به نمایشگر 5.78 اینچی و تراکم 762 پیکسل در اینچ رونمایی شود.

یادتان باشد این موارد تماما ادعاهای غیر رسمی هستند و در حال حاضر نمی‌توان به آنها اعتماد کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات