تصاویر منتسب به قاب پشتی آیفون 6C با صفحه‌ی نمایش زیر ۵ اینچ فاش شد

دوشنبه ۱۰ فروردین ۱۳۹۴ - ۱۹:۲۲
مطالعه 2 دقیقه
چندی است که شایعاتی در خصوص عرضه‌ی سه گوشی‌هوشمند از سوی اپل در سال ۲۰۱۵ منتشر می‌شود. در کنار آیفون 6S و 6S پلاس، گمانه‌هایی نیز دلالت بر تولید آیفون 6C توسط اپل دارد، حال تصاویر جدیدی از این گوشی فاش شده که به واقعیت نزدیک هستند.
تبلیغات

تولید آیفون 6C نشان از این دارد که اپل در کنار تولید نسل جدید گوشی‌های‌هوشمند خود که در رده‌ی پرچمداران جای می‌گیرد، چشمی نیز به بازار گوشی‌های‌هوشمند سایز کوچک نسبتا ارزان قیمت‌تر دارد. بر این اساس به نظر می‌رسد اپل دوباره به کلاس گوشی‌هایی نظیر آیفون 5S با صفحه‌ی نمایش زیر ۵ اینچ باز می‌گردد، با این تفاوت که این گوشی‌هوشمند از وجود قابلیت‌هایی نظیر سنسور اثر انگشت و ارتباط NFC بهره می‌برد.

iPhone6CInt

انتشار تصاویری از قاب پشتی منتسب به آیفون 6C نشان از این دارد که با یک گوشی‌هوشمند با صفحه‌ی نمایش زیر ۵ اینچ روبرو خواهیم شد. با نگاهی به تصاویر می‌توان به شباهت قاب پشتی آیفون 5C و 6C پی برد. با توجه به تصویر قاب پشتی آیفون 5C و 6C‌ می‌توان دو تفاوت عمده‌ی موجود در این دو قاب را مشاهده کرد. ابتدا باید به شیار موجود برای قرارگرفتن فلاش دوربین پشتی نیز اشاره کرد که در قاب آیفون 6C به شکل بیضی است در حالی که در آیفون 5C شاهد قرار گرفتن شیاری دایره در پشت گوشی هستیم. دومین تفاوت در حاشیه‌ی تحتانی است. آیفون 6C از دو مجموعه سوراخ برای بلندگو بهره می‌برد در حالی که آیفون 5C تنها از وجود یک ردیف سوراخ متشکل از چهار شیار برای بلندگوی گوشی بهره می‌برد.

براساس اطلاعات فاش شده، این تصاویر برگرفته از قاب آیفون 6C است که توسط یکی از تولیدکنندگان فاش شده است. نظر شما در این خصوص چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات