گلکسی اس 6 اج سامسونگ از تست پرتاب سربلند بیرون آمد

یک‌شنبه ۹ فروردین ۱۳۹۴ - ۲۳:۵۲
مطالعه 1 دقیقه
سامسونگ نسل جدید گوشی‌هوشمند خود، گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را از بنیان دگرگون کرد و آن را با تحول بزرگی روانه‌ی بازار می‌کند.
تبلیغات

نسل جدید گوشی‌ سامسونگ از وجود فریم فلزی با ترکیب دو پنل گوریلا گلس 4 بهره می‌برد. تست‌ پرتاب این گوشی‌هوشمند نیز نشان از این دارد که سامسونگ در کنار زیبایی استحکام خوبی نیز دارد.

ساعاتی پیش ویدئویی در یوتیوب با رزولوشن پایین منتشر شده که با دیدن آن می‌توان به استحکام گلکسی S6 پی برد. هرچند رزولوشن این ویدئو پایین است، اما با دیدن آن می‌توان به استحکام این گوشی‌هوشمند پی برد، چراکه فردی که این گوشی را در دست دارد، آن را با قدرت به زمین می‌کوبد، اما چندین بار پس از کوبیدن گوشی روی زمین شاهد این هستیم که گلکسی S6 بدون مشکلی کار می‌کند.

با توجه به اینکه رزولوشن ویدئو پایین است، نمی‌توان به روشنی در مورد اینکه آسیب‌های جزئی به این گوشی‌هوشمند وارد شده یا خیر، اظهار نظر کرد.

با توجه به اینکه هنوز تا زمان عرضه‌ی این گوشی‌هوشمند در دهم آوریل تقریبا بیش از ده روز باقی مانده، پس باید در آینده‌ی نزدیک شاهد انتشار ویدئوهای متعددی از تست‌های انجام شده روی این گوشی‌هوشمند باشیم. در کنار تست پرتاب باید به انجام تست ضد آب بودن گوشی نیز اشاره کرد. سامسونگ، گلکسی S6 را همراه با گواهی IP67 روانه‌ی بازار می‌کند.

در واقع سامسونگ در مقایسه با نسل پیشین این گوشی‌هوشمند بهبود خاصی را از نظر ضد آب بودن نداشته و گلکسی S6 نیز همچون نسل پیشین تنها قادر است تا عمق یک متری در برابر نفوذ آب مقاومت داشته باشد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات