ایسوس ذن‌فون 4 مکس با باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی معرفی شد

چهارشنبه ۱۴ تیر ۱۳۹۶ - ۱۱:۰۰
مطالعه 3 دقیقه
شرکت ایسوس از گوشی رده میانی ذن‌فون ۴ مکس با دوربین دوگانه و باتری ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعتی رونمایی کرد.
تبلیغات

روز گذشته، شرکت ایسوس اولین مدل از سری ذن‌فون ۴، با نام ذن‌فون ۴ مکس را معرفی کرد. این گوشی میان‌رده، همان‌طور که از نامش مشخص است، جانشین مدل ذن‌فون ۳ مکس خواهد بود. ذن‌فون ۴ مکس در مدل‌های متفاوتی به کشورهای مختلف عرضه می‌شود؛ برخی مدل‌ها از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۲۵ استفاده می‌کنند و برخی دیگر از اسنپدراگون ۴۳۰ بهره می‌برند. حافظه‌ی داخلی از ۱۶ تا ۶۴ گیگابایت و رم از ۲ تا ۴ گیگابایت متغیر است. البته تمام مدل‌ها از کارت حافظه، پشتیبانی می‌کنند.

ذن‌فون ۴ مکس
ذن‌فون ۴ مکس
ذن‌فون ۴ مکس
ذن‌فون ۴ مکس

ذن‌فون ۴ مکس به نمایشگری ۵.۵ اینچی با فناوری IPS و دقت فول اچ‌دی مجهز شده است و در زیر آن، حسگر اثر انگشت قرار دارد. بدنه‌ی گوشی تمام فلزی است و در سه رنگ مشکی، صورتی و طلایی روانه‌ی بازار می‌شود. نسخه‌ی هفتم اندروید در کنار رابط کاربری انحصاری ZenUI، برای این گوشی در نظر گرفته شده است و مثل اکثر گوشی‌های رده میانی، ذن‌فون ۴ مکس هم از دو سیم‌کارت پشتیبانی می‌کند.

ذن‌فون ۴ مکس
ذن‌فون ۴ مکس
ذن‌فون ۴ مکس
ذن‌فون ۴ مکس

ذن‌فون ۴ مکس یکی از اولین گوشی‌های ایسوس محسوب می‌شود که به سیستم دوربین دوگانه مجهز شده است. پیش‌ازاین، تنها ذن‌فون ۳ زوم بود که از چنین سیستمی استفاده می‌کرد. دوربین‌های دوگانه ذن‌فون ۴ مکس، عملکردی مشابه دوربین‌ پرچم‌داران ال‌جی دارد؛ بدین معنی که یکی از این دو دوربین ۱۳ مگاپیکسلی، لنز عادی و دیگری لنز واید با قابلیت عکاسی ۱۲۰ درجه‌ای دارد. برای عکاسی سلفی دوربینی با حسگر ۸ مگاپیکسلی در نظر گرفته شده است که قابلیت عکاسی پانورامای ۱۴۰ درجه‌ای هم دارد.

ذن‌فون ۴ مکس

اما مثل سایر اعضای سری ذن‌فون مکس، مهم‌ترین قسمت ذن‌فون ۴ مکس، باتری آن است. این گوشی از یک باتری قدرتمند با ظرفیت ۵۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند که طبق ادعای شرکت سازنده، می‌تواند تا ۴۶ روز در حالت آماده‌به‌کار در شبکه‌ی LTE، شارژدهی کند. به‌علاوه، به کمک کابل OTG که به‌صورت پیش‌فرض در جعبه‌ی این گوشی قرار دارد، می‌توان از ذن‌فون ۴ مکس به‌عنوان یک شارژر همراه هم استفاده کرد. البته این باتری قدرتمند، معایبی هم دارد که مهم‌ترین آن‌ها، مدت‌زمان شارژ شدن گوشی است؛ بر اساس گزارش ایسوس، شارژ کامل ذن‌فون ۴ مکس، ۴ ساعت طول می‌کشد.

ذن‌فون ۴ مکس

ذن‌فون ۴ مکس از اواخر ماه جاری میلادی وارد بازار خواهد شد. ارزان‌ترین مدل این گوشی که از تراشه‌ی اسنپدراگون ۴۲۵ به همراه ۲ گیگابایت رم و ۱۶ گیگابایت حافظه‌ی داخلی استفاده می‌کند، قیمتی معادل ۲۳۵ دلار خواهد داشت.

نظر شما در مورد این گوشی چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات