در نسخه جدید ویندوز 10 موبایل اعلان‌ها از طریق LED اطلاع رسانی می‌شوند

دوشنبه ۲۵ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۸:۵۶
مطالعه 2 دقیقه
به نظر می‌رسد مایکروسافت در نسخه‌ی جدید از ویندوز ۱۰ موبایل، اطلاع رسانی‌ها را از طریق LED انجام دهد. تصاویر جدید از نسخه‌ی بعدی پیش نمایش ویندوز ۱۰ موبایل منتشر شده است. در این نسخه رابط کاربری و بخش تنظیمات مربوط به اعلانات بهبود یافته است.
تبلیغات

در نسخه‌ی جدید از ویندوز ۱۰ موبایل، اپلیکیشن‌ها قادر خواهند بود تا از صداها، هشدارهای لرزشی و LED برای اطلاع رسانی‌ به کاربر استفاده کنند. پیش از این سیستم‌‌عامل‌های بلک‌بری و اندروید چندین سال است که از این ویژگی برای اطلاع رسانی به کاربر پشتیبانی می‌کنند. البته هنوز مشخص نیست که مایکروسافت از تغییر رنگ  LED برای اپلیکیشن‌های مختلف استفاده خواهد کرد یا خیر. گوشی‌های هوشمند لومیا ۷۳۰ و لومیا ۹۳۰ از این بروزرسانی و تغییرات جدید بهره خواهند برد.

 علاوه بر این، مایکروسافت در حال آماده کردن تغییراتی در ویندوز ۱۰ است که کاربر پس از حذف کردن اشتراک اکانت مایکروسافت خود دیگر نیاز به ریست کردن گوشی نداشته باشد. در ویندوز ۸ شرایط به حالتی بود که اگر کاربری قصد داشت تا اکانت خود را از موبایل حذف کند، نیاز بود تا کاملا گوشی را ریست کرده تا تغییرات اعمال شود. همچنین مایکروسافت قصد دارد تغییراتی را در این نسخه از ویندوز ۱۰ موبایل از جمله منوهای مختلف و تصاویر آواتار دایره‌ای اعمال کند.

win10

انتظار می‌رود مایکروسافت نسخه‌ی پیش نمایش از ویندوز ۱۰ موبایل را در هفته‌های آتی به منظور تست برای کاربران ارائه کند.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات