ثبت سفارش تولید 20 میلیون گلکسی S6 و گلکسی S6 اج سامسونگ

دوشنبه ۱۸ اسفند ۱۳۹۳ - ۱۰:۵۷
مطالعه 1 دقیقه
هفته‌ی گذشته‌ی سامسونگ گلکسی S6 و گلکسی S6 اج را در کنگره‌ی جهانی موبایل بارسلون معرفی کرد. حال The Korea Times از ثبت سفارش تولید ۲۰ میلیون دستگاه گلکسی S6 و گلکسی S6 اج خبر داده است.
تبلیغات

براساس گزارش منتشر شده در The Korea Times، سفارش ساخت بیش از ۲۰ میلیون دستگاه گلکسی S6 و گلکسی S6 اج صادر شده است. از این ۲۰ میلیون دستگاه ۱۵ میلیون دستگاه متعلق به گلکسی S6 و پنج میلیون دستگاه باقی مانده متعلق به گلکسی S6 اج است. گوشی‌های‌هوشمند جدید سامسونگ در کشورهایی نظیر هلند برای پیش فروش قرار گرفته‌اند که قیمت گلکسی S6 در این کشور ۷۰۰ یورو و گلکسی S6 اج ۸۵۰ یورو در نظر گرفته شده است.

متخصصان و تحلیل‌گران کره‌ای مشخصات فنی بالای گلکسی S6 و S6 اج سامسونگ را به‌عنوان یک فاکتور مهم در مقایسه‌ی این گوشی‌های‌هوشمند با سایر رقبای موجود در بازار عنوان کرده‌اند. جی‌کی شین، مدیر سامسونگ موبایل در اظهار نظری به فروش بالای گلکسی S6 سامسونگ در مقایسه با گلکسی S5 ابراز امیدواری کرده است.

سفارش‌های ثبت شده از جانب اپراتور‌های مخابراتی است که هنوز هویت آن‌ها مشخص نشده است. سامسونگ با معرفی دو دستگاه گوشی‌هوشمند پرچمدار خود در جریان برگزاری کنگره‌ی جهانی موبایل نظر بسیاری را به خود جلب کرد. نظر شما در این خصوص چیست؟ آیا گلکسی S6 و S6 اج، کلید سامسونگ برای بازگشت به دوران خوب است؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات