آیفون‌های 6، موفق‌ترین اعضای خانواده اپل در جذب کاربران اندرویدی

جمعه ۱۰ بهمن ۱۳۹۳ - ۱۵:۱۸
مطالعه 2 دقیقه
آیفون‌های غول پیکر اپل با صفحه نمایش‌های 4.7 اینچی و 5.5 اینچی خود موفق شدند تا بیشتر از هر محصول دیگری از خانواده آیفون, کاربران سیستم عامل اندروید را محسور  و  به سمت خود بکشانند. این آماری است که تیم کوک در آخرین کنفرانس این شرکت برای اعلام سود بی‌سابقه اپل در چند ماهه گذشته اعلام کرده است.
تبلیغات

 آمار موفقیت‌هایی که اپل با دو محصول جدید خانواده آیفون, یعنی آیفون 6 و آیفون 6 پلاس به دست آورده, تنها در میزان فروش خیره کننده 74.5 میلیون دستگاه در سه ماهه‌ی چهارم ۲۰۱۴ ختم نمی‌شود. در کنار این میزان فروش قابل توجه, آیفون‌های جدید اپل بیشتر از محصولات نسل گذشته‌ی این شرکت در جذب کاربران اندرویدی به اکوسیستم اپل موفق بوده‌اند.

تیم کوک در کنفرانس خبری که سه شنبه‌ی گذشته برگزار شد, ضمن اشاره به اینکه تنها بخش کوچکی از خریداران آیفون 6 و 6 پلاس,کسانی هستند که پیش از این از مشتریان آیفون بوده‌اند, خاطرنشان کرد که غالب مشتریان این دو محصول, در واقع کاربرانی هستند که به تازگی به جمع اپلی‌ها اضافه شده‌اند و بدون شک بخشی از این کاربران تازه, مشتریان قبلی اندروید هستند.

میزان جابجایی کاربران از اندروید به آیفون نسبت به چند نسل قبلی یعنی آیفون 4s, آیفون 5, آیفون 5 و C آیفون 5S بیشترین مقدار خود را تجربه کرده است.»

تیم کوک همچنین ضمن اشاره به این موضوع که هنوز اطلاعات دقیقی از میزان کاربرانی که از اندروید مهاجرت کرده‌اند در دست نیست, گفت:

ما هنوز تحقیقات خود را در رابطه با تمامی کاربران آیفون که در سه ماهه پایانی سال اقدام به خرید آیفون جدید کرده‌اند, تکمیل نکرده‌ایم ولی در مجموع, همانطور که قبلا اشاره کردم, ما مشتریان جدیدی را امسال به جمع خود اضافه کرده‌ایم که در این میان میزان مهاجرت افرادی که قبلا مشتری اندروید بوده‌اند, نیز نسبت به سه نسل گذشته, افزایش یافته است.

مدیرعامل اپل، همچنین ضمن نمایش رضایت و هیجان خود از اضافه شدن کاربران تازه به اکوسیستم اپل گفت که نسبت به آینده بسیار خوش‌بین و هیجان زده است.

نظر شما چیست؟ اقدام اپل برای بخشیدن جان تازه به آیفون و تغییر سیاست‌های کلی این شرکت در رابطه با آیفون را چگونه ارزیابی می‌نمایید؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات