گلکسی گرند ۳ سامسونگ لو رفت؛ نازک‌تر و سبک‌تر از گرند ۲

پنج‌شنبه ۲۰ آذر ۱۳۹۳ - ۱۴:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
ظاهرا سامسونگ برای عرضه نسل جدیدی از سری گرند خود را آماده کرده است. طبیعتا محصول بعدی از این سری گلکسی گرند ۳ نام خواهد گرفت و شماره مدل آن SM-G7200 است. این دستگاه هنوز به صورت رسمی معرفی نشده اما با تصاویری که امروز فاش شده، می‌توانیم این دستگاه جدید را بررسی کنیم.
تبلیغات

امروز مرکز صدور گواهینامه تجهیزات مخابراتی چین که وظیفه دادن مجوز به ابزار‌های الکترونیک جدید را بر عهده دارد، تصاویری از گلکسی گرند ۳ منتشر کرده است. گرچه پیش از این شایعه شده بود این دستگاه نمایشگری با اندازه ۵.۵ اینچ خواهد داشت اما گرند ۳ با صفحه نمایش ۵.۲۵ اینچی و رزولوشن 720p همانند نسل قبل خود در دسترس قرار خواهد گرفت.

Samsung-Galaxy-Grand-3-SM-G7200 3

ابعاد گوشی هوشمند جدید گرند ۱۴۶ در ۷۴.۸ در ۷.۹۵ میلی‌متر و وزن آن ۱۴۰ گرم است. این دو مشخصه نشان می‌دهند که گرند ۳ هم سبک‌تر و هم نازک‌تر از گرند ۲ با ابعاد ۱۴۶.۸ در ۷۵.۳ در ۸.۹ میلی‌متر و وزن ۱۶۳ گرم شده است.

Samsung-Galaxy-Grand-3-SM-G7200 2

گلکسی گرند ۳ با دوربین پشتی ۱۳ مگاپیکسل و دوربین جلوی ۵ مگاپکیلس، پردازنده ۴ هسته‌ای اسنپ‌دراگون ۴۱۰ با فرکانس ۱.۲ گیگاهرتز (۶۴ بیتی) و ۱۶ گیگابایت حافظه ذخیره سازی همراه شده است. از دیگر مشخصات این دستگاه می‌توان به حافظه رم ۱.۵ گیگابایت، اندروید ۴.۴.۴ و ظرفیت بیشتر کارت‌ میکرو SD اشاره کرد که تا ۱۲۸ گیگابایت حافظه را پشتیبانی می‌کند.

Samsung-Galaxy-Grand-3-SM-G7200 1

سری گرند سامسونگ در رده محصولات با صفحه نمایش ۵ اینچ طرفداران بسیاری دارند و باید دید که عملکرد نسل جدید چگونه خواهد بود. گلکسی گرند ۳ سامسونگ در رنگ‌ سفید، مشکی و دیگر رنگ‌ها به زودی در دسترس قرار خواهد گرفت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات