Gionee W900: اولین گوشی هوشمند دنیا با دو نمایشگر 1080p

جمعه ۷ آذر ۱۳۹۳ - ۰۹:۵۵
مطالعه 1 دقیقه
یک تولیدکننده‌ی چینی قصد دارد برای اولین بار در دنیا، گوشی هوشمندی تولید کند که از دو صفحه نمایش 1080p بهره می‌برد. اما چه نیازی به دو نمایشگر در تلفن است؟
تبلیغات

جیونی، یک تولیدکننده‌ی چینی است که محصولات خود را در بازارهای شرق دنیا عرضه می‌کند. این کمپانی که پیش از این نیز دو تلفن Elife S5.5 و Elife 5.1 را عرضه کرده بود، حالا قصد دارد اولین گوشی هوشمند مجهز به دو نمایشگر 1080p را رونمایی کند.

چینی‌ها نام Gionee W900 را برای گوشی خود در نظر گرفته‌اند. این محصول شبیه به گوشی تاشو سامسونگ است که برپایه‌ی اندروید کار می کند. ظاهرا گوشی‌های تاشو در بازار چین هنوز از محبوبیت خاصی برخوردارند. صفحه نمایش داخلی و بیرونی هر دو ۴ اینچ و با رزولوشن 1080p هستند. این به معنای  تراکم ۵۵۰ پیکسل در اینچ است.

گوشی W900 از اندروید ۴.۴. کیت کت بهره می‌برد و ۱۷۲ گرم وزن و ۱۴.۸ میلی‌متر ضخامت دارد. پردازنده‌ی بکار رفته در این گوشی، ۴ هسته‌ی ۱.۵ گیگاهرتزی دارد اما مدل دقیق آن هنوز مشخص نیست.

از دیگر مشخصات فنی تلفن تاشوی W900 می‌توان به حافظه‌ی ذخیره سازی ۱۶ گیگابایت،‌ درگاه میکرو SD، دو گیگابایت حافظه‌ی رم، دوربین جلوی ۵ مگاپیکسل، دوربین پشت ۱۳ مگاپیکسل و باتری ۲۰۵۰ میلی آمپر ساعتی اشاره کرد.

این تلفن قرار است به زودی در بازار چین عرضه شود، اما هنوز مشخص نیست که به بازارهای جهانی نیز راه پیدا خواهد کرد یا خیر.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات