تصاویری از طرح مفهومی گلکسی نوت 8 با نمایشگر 6.4 اینچی فاش شد

شنبه ۲۶ فروردین ۱۳۹۶ - ۲۰:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
اخیرا چند عکس جدید از طرح مفهومی گوشی‌هوشمند گلکسی نوت ۸ سامسونگ فاش شده است.
تبلیغات

تصاویر جدیدی از نمونه‌ی مفهومی فبلت گلکسی نوت ۸ سامسونگ به‌تازگی توسط طراحی به نام بنجامین گسکین در توییتر منتشر شده است. این گوشی از نظر ظاهری شباهت زیادی به گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ دارد و فقط از نظر ابعاد کمی بزرگ‌تر است. البته نمی‌توان زیبایی این سبک طراحی را انکار کرد و به نظر می‌رسد سامسونگ پایه‌های زبان طراحی جدید خود را به درستی بنا کرده است.

بنجامین معتقد است که گلکسی نوت ۸ به یک نمایشگر ۶.۴ اینچی Infinity با رزولوشن 4K مجهز خواهد بود که نسبت تصویری آن هم ۱۸ به ۹ است. علاوه بر این، فبلت پرچمدار بعدی سامسونگ از سنسور اثر انگشت زیر نمایشگر بهره خواهد برد و در بخش پشتی آن هم شاهد دوربین دوگانه خواهیم بود. از دیگر ویژگی‌های پیش‌بینی شده برای نوت ۸ می‌توان به بلندگوهای استریو اشاره کرد. تعبیه کردن این امکانات در گلکسی نوت ۸ مسلما توجهات زیادی را به سمت این محصول جلب می‌کند. در حال حاضر هنوز نمی‌دانیم که سامسونگ چگونه قلم اس‌پن را در نوت ۸ جای خواهد داد و احتمال دارد که قلم استایلوس این محصول بسیار باریک باشد. در هر حال با توجه به منابعی که سامسونگ در اختیار دارد، به‌نظر می‌رسد طراحان و مهندسان این کمپانی یک راه‌حل مناسب برای قلم گلکسی نوت بعدی ارائه خواهند داد.

Galaxy Note 8

از آنجا که هم اکنون گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ پلاس نیز با نمایشگری ۶.۲ اینچی تولید شده. به نظر می‌رسد سامسونگ باید تلاش بیشتری انجام دهد تا تفاوت بین گلکسی اس 8 پلاس و گلکسی نوت ۸ را بیشتر کند تا بدین طریق افراد بیشتری نسبت به خرید این فبلت ترغیب شوند.

نظر شما در این مورد چیست؟ 

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات