تصاویر و اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 8 فاش شد

چهارشنبه ۲ فروردین ۱۳۹۶ - ۱۱:۵۷
مطالعه 3 دقیقه
اطلاعات جدیدی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس منتشر شده است که در آن‌ها به رنگ‌بندی‌ این محصولات و قسمت تنظیمات رزولوشن اشاره می‌شود.
تبلیغات

تاکنون تصاویر رندر مختلفی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس دیده‌ایم که بیشتر آن‌ها توسط افشاگر معروف، ایوان بلس، فاش شده بودند. در آخرین تصویر رندر شده‌ای که از پرچم‌داران جدید سامسونگ فاش شده است می‌توان آن‌ها را در رنگ‌بندی‌ آبی آسمانی، خاکستری و نقره‌ای مشاهده کرد. این محصولات در ۹ فروردین رونمایی و سپس ۸ اردیبهشت روانه بازار می‌شوند.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

از دیگر اطلاعاتی که در مورد پرچم‌داران جدید سامسونگ می‌دانیم، این است که قابلیت تنظیم رزولوشن در گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس نیز وجود خواهد داشت. این قابلیت در آپدیت اندروید نوقا به گلکسی اس 7 اضافه شد که به کاربر اجازه می‌داد رزولوشن گوشی هوشمند خود را تغییر دهد.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

در تصویر دیگری که از گلکسی اس 8 منتشر شده است می‌توان قسمت تنظیمات رزولوشن را مشاهده کرد. این قسمت دارای ۳ گزینه است که شامل اچ‌دی‌ پلاس (۱۴۸۰ در ۷۲۰ پیکسل) فول اچ‌دی پلاس (۲۲۲۰ در ۱۰۸۰ پیکسل) و کواد اچ‌دی‌ پلاس (۲۹۶۰ در ۱۴۴۰ پیکسل) می‌شود. گزینه سوم در واقع گزینه پیش‌فرض گلکسی اس 8 است که از نسبت ابعاد ۱۸.۵ به ۹ بهره می‌برد.

گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس

یک تصویر دیگر نیز در فضای مجازی قرار گرفته است که جعبه گلکسی اس 8 پلاس را نشان می‌دهد. در پشت این جعبه که برای اپراتور ورایزن در نظر گرفته شده است، می‌توان مشاهده کرد گلکسی اس 8 پلاس دارای ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی است، اما اشاره‌ای به هدفون‌های برند AKG نشده است.

طبق آخرین اطلاعاتی که در اختیار داریم، گلکسی اس 8 از یک نمایشگر ۵.۸ اینچی سوپرآمولد با رزولوشن ۱۴۴۰ در ۲۹۶۰ پیکسل استفاده می‌کند. در زیر قاب این گوشی هوشمند از یک تراشه اسنپدراگون 835 یا اکسینوس 8895 استفاده شده است. هر دو تراشه دارای پردازنده ۸ هسته‌ای هستند که البته تفاوت بسیار کمی از نظر پردازشی بین آن‌ها وجود دارد.

گلکسی اس 8 از ۴ گیگابایت حافظه رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی برخوردار است. در پشت این گوشی هوشمند از یک دوربین ۱۲ مگاپیکسلی استفاده شده که از روزنه f/1.7 بهره می‌برد و از OIS نیز برخوردار است. دوربین جلوی گلکسی اس 8 دارای سنسور ۸ مگاپیکسلی است و از باتری با ظرفیت ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت استفاده می‌کند.

در کنار گلکسی اس 8، از گلکسی اس 8 پلاس نیز رونمایی می‌شود که نمونه بزرگ‌تر این گوشی هوشمند است. اس 8 پلاس دارای نمایشگر ۶.۲ اینچی با باتری ۳۵۰۰ میلی‌آمپر ساعت است. هر دو پرچم‌دار جدید سامسونگ با سیستم‌عامل اندروید 7.1 نوقا عرضه خواهند شد. این محصولات از گواهی IP68 استفاده می‌کنند. این گواهی به محصولاتی داده می‌شود که بتوانند در عمق ۱.۵ متری آب به مدت ۳۰ دقیقه بمانند و آسیبی نبینند.

هر دو گوشی هوشمند دارای اسکنر اثر انگشت هستند با این تفاوت که اسکنر در پشت این محصولات استفاده شده است. اسکنر اثر انگشت در دکمه خانه گلکسی اس 7 کار گذاشته شده بود. از دیگر ویژگی‌های گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس می‌توان به اسکنر عنبیه و امکان تشخیص صورت کاربر اشاره کرد.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات