تصاویر واقعی از گلکسی اس 8 و گلکسی اس 8 پلاس فاش شد

یک‌شنبه ۲۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۰:۰۰
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی تصاویر واقعی و جدیدی از دو گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس منتشر شده است.
تبلیغات

ظاهرا لو رفتن اطلاعات و تصاویر پرچمداران بعدی سامسونگ تمامی ندارد. امروز نیز همانند چند وقت اخیر مجددا تصاویر جدیدی از نمونه‌های واقعی گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس منتشر شده است.

این‌بار مجددا دو گوشی‌هوشمند پرچمدار مورد بحث در کنار یکدیگر قرار داده شده‌اند. این تصویر جدید نشان می‌دهد که تفاوت اصلی بین این دو مدل گوشی در ابعاد نمایشگر آن‌ها است.

سامسونگ گلکسی اس 8

نکته‌ی جالب در مورد این تصاویر، تعداد زیاد سنسورهای بکار گرفته شده در بالای نمایشگر دو گوشی‌هوشمند مورد اشاره است. انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ و اس ۸ پلاس هر دو به سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم مجهز شوند. در واقع سنسور بزرگ سمت راست همان سنسور تشخیص عنبیه‌ی چشم بوده و دو سنسور دیگر مربوط به دوربین جلویی و فلش ال‌ای‌دی است. همچنین در این بخش شاهد چراغ نوتیفیکیشن‌ها و دو سنسور نزدیکی و تشخیص نور محیط هستیم. البته تصویر جدید منتشر شده از این دو گوشی مدل‌های پیش‌تولید شده‌ هستند و شاید برخی از سنسورهای موجود در این عکس در مدل‌های نهایی وجود نداشته باشند.

samsung galaxy s8

اما در تصویر دوم گوشی‌هوشمند گلکسی اس ۸ را یک قاب محافظ مشاهده می‌کنیم. این عکس مربوط به مدل مشکی رنگ گوشی یاد شده است. علاوه بر این ویژگی صفحه‌نمایش همیشه روشن در این دو دستگاه همانند نسل قبل وجود خواهد داشت. علاوه بر این در بخش Always On Display شاهد سطح باتری دستگاه و نوتیفیکیشنی از پلی‌استور هستیم.

انتظار می‌رود گلکسی اس ۸ با نمایشگری ۵.۸ اینچی معرفی شود. علاوه بر این گلکسی اس ۸ پلاس از نمایشگری ۶.۲ اینچی بهره خواهد برد. این دو دستگاه در نواحی مختلف با پردازنده‌ی اسنپدراگون ۸۳۵ یا اکسینوس ۸۸۹۵ به بازار عرضه خواهند شد. هر دو گوشی‌هوشمند جدید سامسونگ ضدآب خواهند بود و یک جفت هدفون AKG نیز در جعبه‌ی آن‌ها ارائه خواهد شد. البته از آنجایی که سامسونگ هم‌اکنون مالک صنایع بین‌المللی‌هارمن است، استفاده از هدفون‌های AKG در پرچمداران جدید این شرکت کره‌ای چندان هم جای تعجب ندارد. برای یادآوری اشاره می‌کنیم که صنایع هارمن مالک برندهای معتبری چون جی‌بی‌ال و AKG است. گلکسی تب اس ۳ جدید سامسونگ نیز به همراه سیستم‌صونی AKG معرفی شده و احتمالا همین روند در مورد دستگاه‌های آینده‌ی سری گلکسی نیز ادامه خواهد یافت.

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات