قیمت گلکسی اس 8 بالای ۸۰۰ دلار و رنگ بندی این محصول مشکی، طلایی و خاکستری خواهد بود

دوشنبه ۲ اسفند ۱۳۹۵ - ۲۲:۱۵
مطالعه 2 دقیقه
به‌تازگی منابع مختلف اعلام کرده‌اند که قیمت احتمالی گلکسی اس ۸ بالای ۸۰۰ دلار خواهد بود و این محصول در رنگ‌های مشکی، طلایی و خاکستری عرضه  می‌شود.
تبلیغات

هنگامی که اولین‌بار خبری در مورد قیمت ۸۴۹ دلاری پرچم‌دار بعدی سامسونگ یعنی گلکسی اس ۸ منتشر شد، بسیاری از کاربران از این قیمت بالا شوکه شده بودند. همچنین در آن زمان مشخص نشده بود که این قیمت برای مدل معمولی گلکسی اس ۸ در نظر گرفته‌ شده یا قیمت مدل بزرگ‌تر این محصول است. جمعه‌ی هفته‌ی قبل نیز خبری از بانک اطلاعاتی یک خرده‌فروشی اکراینی منتشر شد که بر اساس آن، رنگ‌بندی احتمالی دو گوشی هوشمند گلکسی اس ۸ و گلکسی اس ۸ پلاس مشخص شده بود و علاوه بر این قیمت این دو دستگاه به ترتیب ۹۵۰ و ۱۰۵۰ دلار اعلام شد.

قیمت اعلام‌شده برای پرچم‌داران بعدی سامسونگ توسط خرده‌فروشی مورد بحث نسبت به آنچه یکی از افشاگران در توییتر اعلام کرده بود، به میزان قابل توجهی بالاتر است و باید این نکته را هم مد نظر داشته باشیم که احتمالا قیمت این دو محصول در مناطق مختلف جهان تفاوت خواهد داشت. حال سومین خبر در مورد قیمت گلکسی اس ۸ از طرف یکی از افشاگران چینی منتشر شده است. وی اعلام کرده که قیمت گوشی مورد بحث حدودا ۸۸۵ دلار خواهد بود. گفته‌ می‌شود این موضوع از طریق یکی از منابع چینی اعلام شده است و به همین دلیل شاید این قیمت فقط برای بازار کشور چین صحیح باشد.

اگر بخواهیم از تمامی خبرهای یادشده در مورد قیمت گلکسی اس ۸ برآیند بگیریم، می‌توان احتمال داد که قیمت مدل پایه‌ی این محصول از ۸۰۰ دلار شروع خواهد شد. بنابراین اگر از علاقه‌مندان به گوشی‌هایی هستید که از حاشیه‌های ناچیزی بهره می‌برند، باید بدانید که نسبت نمایشگر به بدنه‌ی ۸۳ درصدی شایع شده برای گلکسی اس ۸ باعث شده است قیمت نهایی این دستگاه تا به این حد بالا برود. از طرف دیگر در شایعات مختلف خوانده‌ایم که قیمت مدل OLED آیفون ۸ نیز ۱۰۰۰ دلار خواهد بود. همچنین گزارش شده است که ال‌جی نگران افزایش قیمت گوشی هوشمند جی ۶ نسبت به جی ۵ نیست؛ چراکه دو شرکت اپل و سامسونگ هم قیمت بالاتری برای پرچم‌داران بعدی خود در نظر گرفته‌اند. در نهایت می‌توان نتیجه گرفت که قیمت گوشی‌های هوشمند پرچم‌دار ۲۰۱۷ به دلیل نوع نمایشگر به‌کاررفته در آن‌ها احتمالا ارزان‌ نخواهد بود.

اما چه عاملی باعث شده است قیمت گوشی‌های پرچم‌دار در سال جاری تا به این حد افزایش داشته باشد؟ از دلایل به وجود‌ آمدن این شرایط می‌توان به نمایشگرهای OLED انعطاف‌پذیر، دوربین‌های دوگانه و دیگر مواد و قطعات به‌کاررفته در این نوع محصولات اشاره کرد.

galaxy s8 price

نظر شما در این مورد چیست؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات