اطلاعات بیشتری از گلکسی اس 6 سامسونگ فاش شد

سه‌شنبه ۱۳ آبان ۱۳۹۳ - ۲۱:۵۰
مطالعه 2 دقیقه
هنوز چندین ماه با معرفی گلکسی S6 فاصله داریم، اما شایعات این دستگاه از هم‌اکنون تمام سایت‌های تکنولوژی را پر کرده‌اند. طی چند روز گذشته سم‌موبایل اطلاعات کمی درباره گلکسی S6 و پروژه صفر به ما داد و در ادامه آن امروز اطلاعات بیشتری را از پرچم‌دار جدید سری S سامسونگ فاش کرده است.
تبلیغات

 دیروز درباره پروژه صفر چیز‌هایی شنیدیم که گفته می شد این پروژه در واقع اسم رمزی برای ساخت گلکس S6 است و امروز اطلاعاتی درباره صفحه نمایش، پردازنده، دوربین و دیگر مشخصات پرچم‌دار آینده سامسونگ در ماه فوریه سال ۲۰۱۵ منتشر شده است.

گفته می‌شود گلکسی S6 از یک صفحه نمایش AMOLED با رزولوشن ۲۵۶۰ در ۱۴۴۰ بهره می‌برد. هنوز اندازه صفحه نمایش این دستگاه نامشخص است، اما به توجه به اینکه گلکسی نوت ۴ نیز هم‌اندازه نسل قبل عرضه شد به احتمال زیاد سایز نمایشگر S6 هم در حدود ۵.۱ یا ۵.۲ اینچ باقی خواهد ماند. سم‌موبایل می‌گوید: پردازنده ۸ هسته‌ای و ۶۴ بیتی این دستگاه از نوع اکسینوس 7420 است که ۴ هسته‌‌ی Cortex-A53 و 4 هسته‌‌ی Cortex-A57 دارد.

سنسور دوربین در گلکسی S6 از نوع IMX240 است که احتمال تجهیز این دستگاه به ۱۶ یا ۲۰ مگاپیکسل دوربین را به وجود می‌آورد. می‌توان احتمال داد که سامسونگ بر روی همان ۱۶ مگاپیکسل باقی بماند و ویژگی OIS یا لرزش‌گیر اپتیکال را به این نسل اضافه کند. از مشخصات دیگر این تلفن هوشمند می‌توان به دوربین ۵ مگاپیکسلی در جلو، حافظه‌های ذخیره سازی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایت و پشتیبانی از LTE اشاره کرد. در نهایت باید گفت که این تلفن در دو نسخه با پردازنده‌های مختلف Snapdragon 810 و Exynos 7420 برای بازار‌های مختلف عرضه خواهد شد.

اگر این شایعات حقیقت داشته باشند، نظر شما درباره مشخصات گلکسی S6 چیست؟ آیا سامسونگ تصمیم دارد این دستگاه را با این مشخصات و طراحی دگرگون شده نسبت به نسل‌های پیشین رونمایی کند؟

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات