تصویر جدیدی از گوشی زوک اج فاش شد

دوشنبه ۲۲ آذر ۱۳۹۵ - ۱۷:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گوشی زوک اج که هنوز معرفی نشده است دارای تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ و نمایشگری با حاشیه بسیار کم خواهد بود.
تبلیغات

بر اساس شایعات؛ انتظار می‌رفت زوک اج در ۱۷ آذر رونمایی شود. اوایل ماه، کمپانی زوک تیزری منتشر کرد که به برگزاری رویدادی در ۱۷ آذر اشاره داشت؛ اما برخلاف انتظارها از تلفن هوشمند زوک اج رونمایی نشد و تنها شاهد اخبار جدید و کاهش قیمت در بعضی از محصولات حاضر در بازار زوک بودیم.

در حال حاضر نمی‌دانیم چه زمانی قرار است از زوک اج رونمایی شود؛ اما با توجه به شایعات احتمالا این تلفن هوشمند قبل از پایان سال ۲۰۱۶ معرفی خواهد شد. زوک اج توانسته است از تنا تأییدیه دریافت کند که به معنی آماده بودن این گوشی هوشمند برای عرضه در بازار چین است.

به‌تازگی تصویر جدیدی از زوک اج منتشر شده است که در آن، می‌شود حاشیه بسیار کم صفحه نمایشگر آن را مشاهده کرد. کیفیت نسبتا مناسب تصویر به ما کمک می‌کند تا متوجه شویم پرچم‌دار آینده زوک از چه طراحی بهره می‌برد. زوک اج دارای یک دکمه خانه در انتهای صفحه نمایشگر است که با توجه به آنچه در تصویر دیده می‌شود احتمالا دکمه فیزیکی خواهد بود که روی آن از یک حسگر اسکنر اثرانگشت استفاده شده است. البته در نظر داشته باشید این موضوع هنوز تائید نشده است.

در تصویر، می‌توان زوک اج را در رنگ‌بندی سفید مشاهده کرد که البته با در نظر گرفتن تصاویر منتشرشده قبلی، از این موضوع مطلع هستیم که این گوشی در رنگ‌بندی مشکی نیز عرضه خواهد شد. از نظر مشخصات سخت‌افزاری؛ انتظار می‌رود زوک اج دارای نمایشگر ۵.۵ اینچی فول اچ‌دی باشد و از ۴ یا ۶ گیگابایت رم و گزینه‌های حافظه داخلی ۳۲، ۶۴ و ۱۲۸ گیگابایتی بهره ببرد.

در زیر قاب این تلفن هوشمند از تراشه اسنپدراگون ۸۲۱ استفاده شده که دارای پردازنده ۴ هسته‌ای و پردازنده گرافیکی آدرنو ۵۳۰ است. زوک در پشت پرچم‌دار خود از یک دوربین ۱۳ مگاپیکسلی استفاده کرده است و در جلوی گوشی می‌توان یک دوربین ۸ مگاپیکسلی را مشاهده کرد.

هنوز مشخص نیست زوک اج مبتنی بر سیستم‌عامل اندروید 6.0.1 مارشمالو یا اندروید 7.0 نوقا خواهد بود؛ اما می‌دانیم که زوک می‌خواهدروی سیستم‌عامل این تلفن هوشمند، رابط کاربری ZUI را پیاده کند. از دیگر مشخصات سخت‌افزاری زوک اج می‌توان به باتری ۳۰۰۰ میلی‌آمپر ساعت، وزن ۱۶۰ گرم و ابعاد ۱۴۲.۹ در ۷۴.۵ در ۷.۶۸ میلی‌متر اشاره کرد.

زوک اج
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات