تصاویر و مشخصات منتسب به گلکسی اِی 3 مدل ۲۰۱۷ منتشر شد

یک‌شنبه ۲۱ آذر ۱۳۹۵ - ۰۸:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
جزئیات سخت‌افزاری و عکس‌های منتسب به Galaxy A3 2017 منتشر شد.
تبلیغات

با توجه به اخبار منتشرشده؛ در روز‌های آینده شاهد معرفی سه محصول؛ گلکسی ‌اِی ۳، اِی ۵ و اِی ۷ سری ۲۰۱۷ از سوی سامسونگ خواهیم بود.

در چند روز گذشته؛ شاهد فاش شدن تصاویری از مدل‌های اِی ۵ و اِی ۷ بودیم و به نظر می‌رسد اکنون نوبت به انتشار عکس‌های اِی ۳ رسیده است. با وجود اینکه A۳ محصولی مابین پایین‌رده و میان‌رده به‌حساب می‌آید؛ ظاهراً طراحی آن مشابه با دو محصول قدرتمند‌تر خواهد بود.

در عکس‌های اِی ۳، می‌توان خمیدگی مختصری در لبه‌های صفحه‌ی نمایش مشاهده کرد. وجود اسکنر اثر انگشت در بخش جلویی گوشی، قرارگیری بلندگو‌ها در سمت راست و خروجی ۳.۵ میلی‌متری هدفون و پورت USB-C از دیگر موارد قابل ذکر هستند.

طبق اخبار غیرموثق؛ مدل اِی ۳ دارای صفحه‌‌ نمایش۴.۷ اینچی با وضوح 720p به همراه ۲ گیگابایت رم، دوربین‌های ۱۲ و ۸ مگاپیکسلی در پشت و جلوی گوشی به همراه پردازنده‌ی اکسینوس ۷۸۷۰ سامسونگ خواهد بود. البته این احتمال نیز وجود دارد که پردازنده‌ای از سری اسنپدراگون در این محصول به کار برده شود. سیستم عامل این گوشی بر اساس شنیده‌ها، اندروید ۶ آب‌نبات‌چوبی خواهد بود.

با تائید رسمی این محصول از سوی سامسونگ، شاهد اطلاعات بیشتر و دقیق‌تری در مورد A3 2017 خواهیم بود. پیشنهاد می‌کنیم تصاویر این گوشی را مشاهده کنید.

Galaxy A3 2017
Galaxy A3 2017
Galaxy A3 2017
Galaxy A3 2017
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات