تصاویر میزو پرو 6 اج با نمایشگر منحنی فاش شد

دوشنبه ۱۵ آذر ۱۳۹۵ - ۱۶:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
چندی پیش میزو از پرچم‌دار جدید خود Pro 6 Plus رونمایی کرد. حالا تصاویری از Pro 6 Edge فاش شده است.
تبلیغات

چند روز قبل کمپانی چینی میزو از پرچم‌دار جدید خود به نام میزو 6 پلاس رونمایی کرد که مشخصات جذابی دارد. این گوشی علاوه بر طراحی باریک و بدنه‌ی آلومینیومی دارای سخت‌افزاری قدرتمند است. با این وجود به نظر می‌رسد میزو قصد دارد نسخه‌ی بزرگ‌تر این گوشی را با نمایشگر منحنی معرفی کند که تصاویر آن در شبکه ویبو منتشر شده است. البته هنوز نام دقیق این محصول مشخص نیست ولی از آن به‌عنوان میزو پرو 6 اج یاد می‌شود و تصاویر نسخه‌ی سیاه‌رنگ آن فاش شده است.

در این گوشی از نمایشگری با لبه‌های خمیده استفاده شده است و انحنای این صفحه نمایش در چهار محور دیده می‌شود که برای این کار از فرآیند خمش گرم استفاده شده است. حتی در جلو و پشت دستگاه نیز می‌توان این انحنا را مشاهده کرد. گفته می‌شود میزو پرو 6 اج به یک پردازنده‌ی اکسینوس ۸۸۹۰ و نمایشگر امولد سامسونگ با رزولوشن 2K مجهز شده است.

به احتمال زیاد میزو روز ۶ دسامبر (۱۶ آذر) علاوه بر M5 Note، از Pro 6 Edge نیز رونمایی خواهد کرد. البته هنوز همه‌چیز در حد شایعه است و حتی اگر میزو گوشی پرو 6 اج را در کنار ام 5 نوت معرفی نکند، می‌توان انتظار رونمایی از این محصول را در آینده‌ی نزدیک داشت.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات