تصویر گلکسی سی 9 پرو در رنگ مشکی تیره فاش شد

یک‌شنبه ۷ آذر ۱۳۹۵ - ۱۰:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
گلکسی سی 9 پرو به عنوان اولین گوشی سامسونگ با ۶ گیگابایت رم در رنگ‌های رزگلد و طلایی معرفی شده بود و حالا تصاویر این گوشی در رنگ مشکی فاش شده است.
تبلیغات

ماه گذشته، سامسونگ اولین گوشی مجهز به ۶ گیگابایت رم خود را با نام سی ۹ پرو معرفی کرد. این گوشی در رنگ‌های رزگلد و طلایی معرفی شد، اما حالا در حساب کاربری ویبوی سرپرست بخش طراحی سامسونگ، گلکسی سی ۹ پرو را در رنگی جدید به اسم Black Jade نیز مشاهده می‌کنیم. 

البته این دومین نوع از رنگ مشکی است که سامسونگ اقدام به معرفی گوشی با آن کرده است. در روزهای گذشته، شاهد فاش شدن تصاویر گوشی گلکسی اس ۷ در رنگ مشکی براق نیز بودیم. سامسونگ با استفاده از معرفی رنگ جدید، علاوه بر اینکه قصد رقابت با رنگ جت بلک آیفون ۷ دارد، می‌خواهد بار دیگر توجهات را به گوشی که حدود یک سال پیش معرفی شده است، جلب کند.

رنگ مشکی براق گلکسی اس ۷ اج به احتمال زیاد طی یک ماه آینده وارد بازار می‌شود، اما از اینکه رنگ مشکی گلکسی سی ۹ پرو چه زمانی به بازار عرضه خواهد شد، اطلاعاتی در دست نیست. توجه داشته باشید که تصاویر رنگ مشکی سی ۹ پرو از حساب کاربری رسمی یکی از مدیران بالارده‌ی سامسونگ بدست آمده و احتمال صحت داشتن آن‌ها بسیار بالا است.

گلکسی سی 9 پرو
تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات