اپل باتری معیوب گوشی های آیفون 6 اس را رایگان تعویض می‌کند

دوشنبه ۱ آذر ۱۳۹۵ - ۱۱:۰۰
مطالعه 1 دقیقه
کمپانی اپل به مشکلات به وجود آمده برای گوشی آیفون 6 اس واکنش نشان داده و اعلام کرده است که باتری‌های معیوب این گوشی را به‌صورت رایگان تعویض می‌کند.
تبلیغات

اپل به‌تازگی فراخوانی منتشر کرده است و در آن قصد دارد مشکل گوشی‌های آیفون 6 اس -که دائما خاموش می‌شدند- را برطرف کند. گفته شده است گوشی‌های آیفون 6 اس که در طول بازه زمانی بین ماه سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۱۵ ساخته شده بودند، با این مشکل روبه‌رو هستند و اپل نیز قول داده است تلفن‌های هوشمندی که دارای این مشکل باشند، باتری آن‌ها را به‌صورت رایگان تعویض کند.

کمپانی اپل به کاربران توصیه کرده است که قبل از مراجعه به مراکز خدمات پس از فروش ابتدا از اطلاعات خود نسخه‌ی پشتیبان تهیه کنند، تنظیمات را به حالت اولیه بازگردانند و گزینه Find my iPhone را نیز غیرفعال کنند.

مسئولان اپل همچنین خاطرنشان کرده‌اند که مشکلاتی مانند ترک خوردن صفحه نمایشگر شامل این فراخوان نیست و همچنین آیفون‌هایی که در بازه زمانی ذکرشده تولید نشده باشند، بابت خاموش شدن دائم، سرویس رایگان دریافت نخواهند کرد.

البته نکته خوبی نیز وجود دارد. اگر آیفون 6 اس شما در بازه زمانی بین ماه سپتامبر و اکتبر سال ۲۰۱۵ تولید شده و مشکل خاموش شدن دائم داشته باشد و شما به‌جای بردن گوشی به مراکز خدمات پس از فروش، برای تلفن هوشمندتان باتری خریداری کرده باشید، می‌توانید هزینه آن را از اپل بگیرید.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات