تصاویر شماتیک گوشی میزو پرو 7 فاش شد

یک‌شنبه ۳۰ آبان ۱۳۹۵ - ۱۲:۳۰
مطالعه 2 دقیقه
امروز تصاویر شماتیک پرچمدار جدید کمپانی میزو به نام Pro 7 فاش شده است که اطلاعات جدیدی ارائه می‌کند.
تبلیغات

چندی پیش تصاویری از گوشی جدید میزو منتشر شده بود که تقریبا ۱۰۰ درصد پنل جلویی آن را پوشش شیشه‌ای نمایشگر تشکیل می‌داد. پیش‌تر گفته شده بود این تصاویر مربوط به پرچم‌دار بعدی میزو به نام پرو 7 است؛ اما امروز طرح‌های شماتیک اولیه از این گوشی منتشر شده که نشان می‌دهد نمایشگر آن دارای لبه‌های منحنی است و این گوشی شباهتی به شیائومی می میکس ندارد. در واقع این طرح اولیه مشابه طراحی گلکسی اس 7 اج و تصاویری است که ماه آگوست از این گوشی فاش شده بود.

البته تفاوت‌هایی نیز وجود دارد. در طرح امروز می‌توان دوربین دوگانه ۱۲ مگاپیکسلی را در پشت دستگاه و گوشه‌ی سمت چپ بالا مشاهده کرد. در تصاویر قبلی دوربین اصلی میزو پرو 7 در وسط قرار داشت. دوربین جلو یک نمونه‌ی ۸ مگاپیکسلی است و پورت یو‌اس‌بی نوع سی نیز در زیر دستگاه و بین اسپیکرها تعبیه شده است. همچنین میزو، جک ۳.۵ میلی‌متری صوتی و میکروفون را در زیر گوشی قرار داده است. براساس طراحی اولیه پرو 7، به نظر می‌رسد این محصول ۸ میلی‌متر ضخامت دارد.

اگر این طراحی درست باشد، به نظر می‌رسد نسبت نمایشگر به بدنه حدود ۹۹ درصد است و از اسکنر اثر انگشت اولتراسونیک استفاده شده است.

تبلیغات
داغ‌ترین مطالب روز

نظرات

تبلیغات